Wat is een effectieve manier om snel spieren te trainen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:02

anneliesdj;je hebt ook katrollen nodig en een heleboel van die schuifmetaaltjes om je touw te kunnen verstellen,wij hebben hier op stal ook eerst bedacht m te gaan maken maar na de inventarisatie er toch maar een gekocht,29.95 bij de divoza in de aanbieding nix tientje pessoa,huismerk! ;)

__Nathalie__

Re: Wat is een effectieve manier om snel spieren te trainen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:09

als je hem zelf maakt moet je wel goed kijken hoe de echte in elkaar zit. Het is namelijk niet 1 stuk touw maar meerdere delen. Als hij niet goed in elkaar zit geeft hij niet het gewenste resultaat.

Mijn paard krijgt trouwens condition van pavo aan brok

muscle build kost 45 euro voor een pot. Maar is wel erg effectief!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 21:11

knollentuin schreef:
anneliesdj;je hebt ook katrollen nodig en een heleboel van die schuifmetaaltjes om je touw te kunnen verstellen,wij hebben hier op stal ook eerst bedacht m te gaan maken maar na de inventarisatie er toch maar een gekocht,29.95 bij de divoza in de aanbieding nix tientje pessoa,huismerk! ;)

Divoza wil ook wel graag verdienen ;)
Het is zo moeilijk als je 't zelf wilt maken, ik heb al uitgedacht hoe het moet gaan worden en als er iets mis is kan ik het heel gemakkelijk aanpassen omdat ik begin met de simpele versie ;)