, ik denk oprecht dat het hem echt niet boeit als je trekt, ophoudingen geeft, om hem te stoppen
. Mijn paard is echt niet snel onder de indruk, hoor. Als hij gaat, dan gaat hij. Geldt net zo goed voor het gewone rijden, als meneer links in zijn hoofd heeft en hij wil niet met je samen werken, terwijl jij naar rechts wil, dan ga je toch echt naar links.
Daarom hecht ik zo'n belang aan samenwerking, want dan doet mijn paard alles voor je. Maar ga je de strijd aan op een verkeerde en/of gemene manier, dan verlies je geheid bij die van mij. Hij sleurt je alle kanten op en je hebt niets meer in te brengen. Maar rij je gewoon eerlijk en duidelijk (en vooral op zit), dan maakt het echt niet uit dat je bitloos rijdt, dan doet hij het allemaal prima.
Niet elk paard is zo natuurlijk, maar ik moet zeggen dat ik stiekem toch erg gek ben op dit karaktertje.
Man, ik leer er zoveel van.
Ten eerste; waarom zou je rekening houden met iets waar je wellicht nooit voor kiest en ten tweede; als jij je paard verkopen wil en altijd bitloos hebt gereden dan wil je het beste tehuis voor je paard en gaat dus op zoek naar iemand die er net als jij bitloos mee blijft rijden of niet dan