Dat is erg netjes geworden.
Maar wel opmerkingen over je tuig en andere zaken.
Je eerste tuig, op de eerste foto's, daar is de broek te klein.
Verder zou ik hem nooit voor de beleerwagen/as gezet hebben zonder hoofdstel en leidsels, zo (halster en een touwje) heb je niets te vertellen, mocht hij besluiten er van tussen te gaan of iets anders te gaan doen, dan wat jij in gedachten had.
Dan je concours tuig, erg mooi, maar ik zou het e.e.a toch anders doen.
Zo zou ik de strengen binnendoor laten lopen (ik zie het ringetje wel, maar vraag me af of dit inderdaad een plobleem zal geven), het restand van het borstriem niet binnendoor steken (tegen de pony aan), maar gewoon buitenom laten lopen, desnoods vastgezet met een zwarte, smalle tyrerap.
Dit zou ik ook doen met het restand van de buitensingel.
Op sommige foto's lijkt je broek ook hier te klein / te kort, maar het e.e.a. kan vertekenen natuurlijk.
Tevens zelf meer contact houden met de mond van je pony, leidsels hangen nu vaak te los.
Als er nu iets zou gebeuren, ben je altijd te laat, met de evt. gevolgen van dien.
Ik weet verder niets van een concourstuig af, maar zit je schoftstuk niet verkeerd om?
Als je je pony nu zou willen bijzetten met een opzetteugel, aan de opzethaak, dan hoort de voorzijde gesloten te zijn (richting zijn hoofd), zoals jij hem hebt zitten, zit de opening aan de voorzijde, dus richting zijn hoofd.
Zo zou het los kunnen schieten, en dat is niet de bedoeling lijkt me. Daarom denk ik dat je schoftstuk verkeerd om zit.
Mocht ik dit fout hebben, dan hoor ik het graag, nooit te oud om iets te leren
Verder heel veel plezier!