Paardenfluisteraar,, en speeltjes voor je paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

Re: Paardenfluisteraar,, en speeltjes voor je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:17

Zelf heb ik is zo een cursus gevolgt en ik vind het overtuigend. Paarden fluisteraar vind ik geen goed woord voor dit soort manier van contact hebben. Dieren communicatie noemen ze het vaak. Paarden fluisteraar moet ik te snel denken aan de film, waar ze inderdaad voornamelijk op lichaamstaal aan het werken zijn.

marsaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 21:33

juha,, ik wil gwn wat meer over mijn paard weten.. dingen die mensen niet zouden kunnen weten

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:08

hai ,ik wil ook graag een reading laten doen met mijn arabje,waarom? om eens te weten wat er in dat koppie omgaat en wat ik nog meer kan doen om haar leventje meer relaxer te maken en ook qua rijden en eigenlijk ook om meer haar te kunnen begrijpen........

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:21

Je zoekt dus iemand die een reading kan doen. Dan moet je niet het woord Paardenfluisteren gebruiken want dat wordt door de meesten hier anders begrepen. Ik schaar Voest, en Monty Roberts namelijk onder de fluisteraars. En ik moet eerlijk toegeven dat ik niemand ken die een echte reading kan doen.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:44

Als je meer over je paard te weten wilt komen, PB Danae dan hier op bokt. Zij doet ook readings en heeft mij erg geholpen. Lees mijn topic RIP Jasmijn ;)
Op dezelfde dag nog naar haar toegegaan vanuit de kliniek en ze zei precies hetzelfde wat ik op de foto's had gezien ;)
Aanrader dus.

Merel_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:47

Ik heb bij het woord 'paardenfluisteraar' altijd zo'n zweverig idee... En ik denk dat als je er maar genoeg tijd en aandacht in steekt je zelf een hoop kunt leren over paardengedrag. Dan kun je zélf kijken wat je herkent bij je paardje, lijkt me leerzamer én leuker dan zo'n paardenfluisteraar. Heb zelf trouwens geen ervaring met zo iemand hoor, dus misschien schat ik het wel verkeerd in ;)
Mijn verzorgpony heeft zo'n kleine jolly bal in zijn wei liggen en als ik dat ding weggooi rent hij er vrolijk achteraan, schopt ertegen met zijn hoefje en neemt hem in z'n mond (ja, hij is heel speels!) dus dat vindt ie zeker leuk! Ook zo'n grote bal vinden ze vaak heel erg leuk maar die heb ik zelf niet.

marsaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 20:33

MissRoxyy schreef:
Als je meer over je paard te weten wilt komen, PB Danae dan hier op bokt. Zij doet ook readings en heeft mij erg geholpen. Lees mijn topic RIP Jasmijn ;)
Op dezelfde dag nog naar haar toegegaan vanuit de kliniek en ze zei precies hetzelfde wat ik op de foto's had gezien ;)
Aanrader dus.

waar staat jou topic tussen?

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:36

Interessant gesprek...

Ik heb toen ik mijn paardje net had een vrouw een fotoreading laten doen van mijn paardje. Hij heeft ook een heel verleden en ik heb van alle kanten verhalen gehoord maar wilde eigenlijk van Kyliam zelf weten wat er nu precies gebeurd is met hem.
Zelf kan ik redelijk goed dieren readen. Liefst als ze echt bij me zijn, soms ook via foto. Niet dat ik dat vaak doe. Maar soms komt het zo uit.
Maar mijn eigen dieren is het moelijker omdat je een emotionele band hebt en "verwachtingen" die je invult zelf.
Ik zal effe voorbeeld geven. Mijn paardje is arabier en heeft op jonge leeftijd shows gelopen. Ik nam aan dat hij dat niet leuk had gevonden. Want die diertjes worden helemaal "gek gemaakt met plastiekzakken en zwiepende zweepjes enzo. Dus ik nam gelijk aan dat hij dat niet leuk had gevonden.
Maar de mevrouw van de Reading vertelde dat hij het juist geweldig gevond heeft.
En deze week was een fotografe er en hij ging staan showen! Daaraan voelde ik dat hij het inderdaad leuk vond.
Het heeft mijn visie op shows wel wat veranderd.
In de reading kwamen nog veel meer dingen naar voor waar ik eerst verbaast over was maar nu wel begrijp en zelfs heb kunnen terugzoeken.
Maar inderdaad, voor een reading is het belangrijk om iemand te hebben waar je vertrouwen in hebt!

Danielle

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:57

@ Marsaus: Heb je even een pb gestuurd met mijn reading :)
Als meerdere mensen dit willen, pb maar ;)