Vind het longeren er ook goed uit zien, heb daar niet veel verstand van, maar ze loopt wel lekker zo te zien!
Ben benieuwd hoe ze onder het zadel is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CaPrIoLe`79 schreef:Ze is 3,5 en ik ga haar nu 1 of 2 maanden rijden en dan gaat ze weer fulltime het land op om nog wat te groeien. Daar heb ik de beste ervaringen mee.
De andere kant van de stal wordt wat krap met de eetbak enzo, is op de foto natuurlijk niet goed te zien.

CaPrIoLe`79 schreef:Ik heb van die buigbare beugels die ook meebuigen als er iets mis zou gaan, dus dat zal niet zo snel het probleem zijn. Ik vind laarzen en chaps gewoon niet zo fijn om de hele dag in te lopen met dit hete weer.
Qua schema loop ik achter op mijn planning. Ik had gehoopt snel met haar de bossen in te kunnen, maar ze is nog niet betrouwbaar genoeg voor het eerste stuk smal fietspad, waar je hele peletons wielrenners en bananen rakelings langs je heen krijgt.
Helaas zijn we dus nog aan het oefenen in de baan, maar ik hoop dat ze het snel doorheeft en we lekker kunnen gaan wandelen buiten.

tamary schreef:[En als je oefent met op andere plekken opstijgen? Dan zou je lopend over het fietspad kunnen en opstappen als je bij het bos bent.
Dinopino schreef:[Leuk om te zien en ook heel herkenbaar. En eindelijk ook iemand die opstapt met een kruk waarbij het paard ook normaal blijft stilstaan.Paard helemaal op stem geleerd.
( alleen ik heb tijdens een clinic van een amerikaan begrepen dat paarden liever geaaid worden dan geklopt )