Ik vind het leuk wat je allemaal met Rydar doet. Alleen komt het wel vaak op mij over alsof je het anderen niet gunt dat ze met hetzelfde bezig zijn. Laatst een topic van iemand die trots melde dat haar fjord het begin van een capriole (of courbette of levade, geen idee hoe die dingen heten

Jouw reactie daarop was 'lekker origineel..'. Dat komt op mij over alsof je het niet leuk vind dat een ander met dezelfde dingen bezig is als jij bent. En je komt op mij dan ook niet al te vriendelijk over (tja, zo vestig je wel de negatieve aandacht op je). Je had ook kunnen zeggen: 'leuk, wat voor commando geef je daarbij? Hoe heb je dat zo opgebouwd? Let je wel op dat je niet in de weg staat van zn achterhoeven? Bij mij gaat het momenteel ......'
Even chargeren:
Ik ben momenteel bezig met wat dressuur en ik rij strand. Ook daar kom ik zaken bij tegen of vertel ik weleens wat. Ik krijg van meer gevorderde dressuurruiters tips over hoe ik problemen op kan lossen en hoe ik verder kan komen. Ik heb nog nooit een reactie gehad in de trant van "wijken, nou dat is bijzonder zeg