[AR] [vd] aan iedereen die "verkeerd" over mij denkt..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:41

Hoi Debo,

Ik vind het leuk wat je allemaal met Rydar doet. Alleen komt het wel vaak op mij over alsof je het anderen niet gunt dat ze met hetzelfde bezig zijn. Laatst een topic van iemand die trots melde dat haar fjord het begin van een capriole (of courbette of levade, geen idee hoe die dingen heten Haha!) kende.
Jouw reactie daarop was 'lekker origineel..'. Dat komt op mij over alsof je het niet leuk vind dat een ander met dezelfde dingen bezig is als jij bent. En je komt op mij dan ook niet al te vriendelijk over (tja, zo vestig je wel de negatieve aandacht op je). Je had ook kunnen zeggen: 'leuk, wat voor commando geef je daarbij? Hoe heb je dat zo opgebouwd? Let je wel op dat je niet in de weg staat van zn achterhoeven? Bij mij gaat het momenteel ......'

Even chargeren:
Ik ben momenteel bezig met wat dressuur en ik rij strand. Ook daar kom ik zaken bij tegen of vertel ik weleens wat. Ik krijg van meer gevorderde dressuurruiters tips over hoe ik problemen op kan lossen en hoe ik verder kan komen. Ik heb nog nooit een reactie gehad in de trant van "wijken, nou dat is bijzonder zeg Haha!, dat deed die van mij al toen ie 4 was" .
Laatst bijgewerkt door Apple op 03-04-03 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:41

Is het weer zover?
Sorry hoor, maar hier wordt ik echt gek van. Mag een mens niet meer denken wat hij wil? Wat kan het jou nou schelen als iemand jou niet zo aardig vind? Laat die mensen nou lekker denken wat ze willen en vestig nou niet steeds de aandacht op jezelf, dat werkt juist averechts.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:53

Ppff, hier is al eens een topic over geweest en daar wilde ik het bij laten.
Met dit soort berichten krijgt niemand een andere mening. Het is imo alleen een schreeuw om aandacht...
Als je jezelf wil bewijzen dat je niet geweldig bent (wat ik iig al totaal niet vind Haha!) dan doe dat maar in de dagelijkse topics door normaal te reageren, mensen te helpen en niet anderen af te zeiken.
Ik wordt hier errug moe van....

Succes