megaspan schreef:he je hebt erg mooie foto's gemaakt.
heb je meschien ook foto's van mijn span ik reed met een tweespan shetten en een blauwe wagen we hebben ook de finale gereden ben erg benieuwd.
Sorry, maar 3 foto's:
1.

2.

3.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(caps, kar, peeskappen etc.) Weet niet of er iemand is die daar 'interesse' in heeft? En welke ik ook vaak heb is: 

.
Ik zal eens kijken of er nog wat mooie foto's tussen zitten van deze rubriek.
. Ik ben nu alles aan het sorteren (in aparte mappen aan het zetten) dus misschien dat er nog wel meer foto's voor de mensen die foto's hebben 'aangevraagd' tussen zitten! x_Charlie schreef:Ik heb wel aardig wat foto's van 4-span Welsh, die helemaal in het oranje waren(caps, kar, peeskappen etc.) Weet niet of er iemand is die daar 'interesse' in heeft? En welke ik ook vaak heb is:
- De winnaar van die dag (wagennummer 1857)
- 2-span (schimmel) Welshjes
- Wagennummer 767 (... de Gooijer?)
- 4-span Shet
- Wagennummer 211 (enkelspan Fjord)
- Wagennummer 1678 (enkelspan, zwarte pony)
- 4-span Fries (rode T-shirts en de paarden hadden rode oornetjes).
hetismij schreef:x_Charlie schreef:Ik heb wel aardig wat foto's van 4-span Welsh, die helemaal in het oranje waren(caps, kar, peeskappen etc.) Weet niet of er iemand is die daar 'interesse' in heeft? En welke ik ook vaak heb is:
- De winnaar van die dag (wagennummer 1857)
- 2-span (schimmel) Welshjes
- Wagennummer 767 (... de Gooijer?)
- 4-span Shet
- Wagennummer 211 (enkelspan Fjord)
- Wagennummer 1678 (enkelspan, zwarte pony)
- 4-span Fries (rode T-shirts en de paarden hadden rode oornetjes).
Ik heb wel "intresse" in de foto's van het vierspan shetlanders das namelijk iemand uit mn klas

.

gaf het kaartje een fout aan waardoor ie geformateerd moest worden...
. Wel een mislukte foto
. Maar je ziet iig wel dat dat karretje in de lucht gaat! 
Buster schreef:Ow die had ik over het hoofd gezien!
Bedankt; toch leuk er nog een foto van gevonden te hebben!
) heb doorgespit! Het zijn alleen niet zulke mooie foto's; er stonden veel mensen voor me dus was het lastig er een goede foto ervan te krijgen! En het ging natuurlijk enorm snel!

. Bij ons is een keer de harde schijf van de computer gecrasht; daar stonden dus allemaal foto's nog op die ik gemaakt had...Maargoed, graag gedaan hoor
.