wordt nog lachen als ik ooit met stang en trens moet gaan rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cowgirl schreef:http://www.huppa.nl/sytske/Joomla/index ... 8&Itemid=1
ff scrollen en dan zie je een 'kunstof B stang'...die heb ik. Zacht en zonder metalen kern dus lekker soepel.
LiSSy schreef:wendy: zoals hierboven al geschreven heb ik onder het zadel nergens problemen mee. ik rij met een dubbelgebroken (bol tussenstuk) 16mm watertrens.
Of een heeel dun stangetje en onderlegtrensje proberen te vinden. (Vind dat sowieso altijd al een heel ijzerwerk in zo een paardenbekkie) LiSSy schreef:aaaah, ik snap hem.
maar bij zo'n B stang kan je je leidsels niet aan de ring maken waar het mondstuk aan zit?
ben bang dat als we ze aan de onderste vastmaken er weer teveel hefboomwerking is namelijk
Wendy schreef:LiSSy schreef:wendy: zoals hierboven al geschreven heb ik onder het zadel nergens problemen mee. ik rij met een dubbelgebroken (bol tussenstuk) 16mm watertrens.
Knoop dat bit dan eens aan het menhoofdstel...
Iemand gaf hier al aan dat je gewoon op een trens mag starten. Dus als Uris het ook goed voor de wagen goed doet op jouw trens, is het probleem toch opgelost?
Of denk ik nu te simpel?
niet geschoten is altijd mis