[AR] SGMW outdoor 2009 N.a.v. het vorige

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:02

Echwel schreef:
Mede doordat veel menners niet meer de hoffelijkheid hebben om te blijven voor de prijsuitreiking en even de vrijwilligers te bedanken.
Eerder een grote mond heben omdat zij iets niet kunnen/fout gereden zijn enz enz...

Foei, dan moet jij de volgende keer ook blijven! :D

ik keek even naar het lijstje, maar Gaasterland komt er nog tussen en 6 juni.. weet niet meer waar, maar dan kan ik niet.

We hadden trouwens ook iets stoms.. Ze wilden al wat slecht lopen en snapten er niks van. Spanden we ze na de dres en vaardh even uit.. Zit een teugel niet door de 2e ring.. Tjah, dan heb je wat een vreemde drukverdeling...

We zijn nog 5e geworden, niet slecht vind ik zelf, had verwacht dat we laatste waren.. Marathon kon voo mijn gevoel nog veel sneller en de dressuur kan natuurlijk nog véél beter.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:19

Hoe kun jij nu oordelen over mij, mijn dochter is gebleven want die heeft gereden, mijn man heeft mij naar huis gebracht omdat ik vorig jaar
ernstig ziek ben geweest en dan nog altijd klaarstaan om mensen als jij te kunnen laten rijden, dus voordat je zulke dingen blert even nadenken

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 18:05

Daarom had ik er ook een :D bij staan, als gekheid.. niet aanvallend bedoeld ofzo..

Je had het ook gewoon uit kunnen leggen en niet zo aanvallend.. Ik dacht dat jij reed..

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:16

Echwel is vorig jaar voor de dood weggesleept, zij en haar man hebben jaren de rekenkamer in Bronneger (en waar niet ;) ).
Naar volle tevredenheid :D
Als iemand weet hoe het hoort, zijn zij het wel....

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:39

Er is al een topic over de samengestelde menwedstrijden.
[AR] SGMW Outdoor 2009
Ondanks dat dat topic al eventjes stil ligt, mag daar gewoon verder in gepost worden.
Omdat er al een topic met hetzelfde onderwerp is, hier een slotje.
Het is de bedoeling dat jullie daar ontopic verder gaan. Onderlinge strubbelingen dienen niet openbaar zichtbaar te worden.