[AR] Beginners vraag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:18

owkeee...

dan zal het lastig worden om iets te vinden zeg als het zo dicht in de buurt moet zijn...

misschien dat iemand eens met je mee wil ergens naar toe, al is het maar om wat wagens te kunnen bekijken en wat info in te kunnen winnen...

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 21:20

hihi ik zag mezelf al trainen :+

@nouvel
ja wil zeker meer info inwinnen!
Want op de site te zien zijn die wagens ook een beetje boven mijn budget zijn hihih

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:36

Rubber banden zijn geschikt voor elk terrein maar als je veel op asfalt rijdt, kunnen luchtbanden comfortabeler zijn. Zorg in ieder geval voor goede remmen! Er is veel keus! Zelf ben ik voorstander van voor en achterschijfremmen. Let op de dikte van de remschijven.
[/quote]

kan je garanderen dat luchtbanden de beste keuze is op elke ondergrond, harde massieve wielen (rubber banden) geven (vooral) op zand veel rolweerstand m.u.v harde ondergrond maar dat geldt voor beid optie's. stel je zelf de vraag waarom rijd het over grote deel van de wagens op luchtbanden? en niet op hard massief?

remmen voor ja leuk kun lekker over de kop slaan als je even te fanatiek remt!!! al eens grprobeert met je fiets de voorrem te hard in te knijpen. is overigens wel een leuk gezicht vanaf een afstandje :D

advies ja prima maar wel even onderbouwt graag, en niet van de buurman had een neef en die zijn broer heeft dit en dat en dat is goed of fout. dus nu is dat de waarheid? en eigen ervaring? van horen zeggen is wat mij betredt geen basis om iemand advies te geven.

zack suc6 met het vinden van de juiste wagen.

met de juiste vragen, kom je tot de juiste wagen voor jou doel. zo zal geen dealer/menwagen leverancier erop uit zijn de boel te belazeren, ze zijn veel te zuinig op hun goed naam!!

Zack

Re: Beginners vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 17:33

@haarlem
Thnx voor je tips!