[AR] Rijvergunning 21 maart 2009 te ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:33

Espie schreef:
hallo
gefiliciteerd allemaal.
ik rij met een tuiger.
ja dat klopt dat er een was gezakt dat was voor ons.ik zag het jammer voor dat meisje.

Jammer? Zo als ik het gehoord had had ze totaal geen enkele controle over het paard. En een gevaar in de baan. Misschien heeft ze de volgende keer meer geluk!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:24

Sieppus schreef:
Neonlight schreef:
Ik ben altijd de enige rijdster hier op bokt geweest, was best eenzaam. :+

Ach, arme meid... Ik kom je wel vergezellen. Kom je dan ook op de clubdag?
Dan wordt dit ons gezellige duo hackney praat groepje!!!

Helaas, ik ga niet naar de clubbdag. Paasweekend, ook al een hengstenshow, schoonouders aan de andere kant van het land, wordt allemaal net wat te veel. :+

En wel jammer dat die ene niet geslaagd is. Kan altijd net pech zijn geweest. Ik ben ook wel eens ongecontroleerd en onstuurbaar door de baan gegaan. Meerdere keren helaas (waarvan 1 keer echt heel erg, volle galop, andere keren was meer ongecontroleerd hard in draf :+ ), en dat lag echt niet aan mijn stuurkunsten.

baudyh

Re: Rijvergunning 21 maart 2009 te ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:52

ik was mee met mijn nichtje.Zij was het die dus niet geslaagd is.
Dat paard had ze geleend en was thuis altijd braaf maar ja daar dus niet.Hij werd te sterk.Ze hield hem inderdaad niet.
Hopelijk kunne we volgend jaar een beter paardje voor der regelen.En ze kan mooi nog een jaartje oefenen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:05

Dat is heel vervelend. Onze hackney's zijn thuis ook altijd braaf, maar o wee als ze op wedstrijd komen, dan gaat er toch een knopje om.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:32

Volgens mij is er in juni of in Juli ook weer een rijvaardigheid examen. Misschien dat ze voor die tijd een paardje kan lenen die het allemaal al kent en een braaf karakter heeft.
Komt vast wel goed. Het ging idd gruwelijk hard.
Wes maar blij dat ze zelf niks heeft.
De theorie vond ik wel een eitje.

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 20:15

theorie was ook een eitje.
alles had ik ook goed. baudyh wens je nichtje veel sucses de volgen de keer. ik ben blij dat wesly zo lekker liep ik moet hem nog wat meer bij elkaar rijden . maar rij nog niet zolang met een tuiger voor de kar dus moet het nog beter onder de knie krijgen.
ik rij eigelijk alleen onder het zadel dus dit is iets anders, maar vind het wel gaaf,

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:20

om nou een vreselijk braaf paard mee te geven op zo'n examen geeft volgens mij ook een vertekend beeld. het hoeft ook niet een heethoofd ofzo te zijn.

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:44

daar heb je wel gelijk in het hoeft ook geen braaf paard te zijn maar wel betrouwbaar.je moet er wel van op aan kunnen.anders heeft het ook geen zin. kijk ik moet ook nog veel leren en ervaring opdoen.want er op zitten is iets anders dan er achter zitten. maar het is wel supper leuk het is weer iets anders dan een proef rijden. :D

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:03

Ik vind dat het paard wel braaf moet zijn. Je kan anders tussen al die mensen een doorgerdaaid paard krijgen en dan wordt je niet vrolijk. Niet iedereen heeft genoeg ervaring. Dus is een braaf paard wel een vereiste in deze situatie!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:22

ja maar een braaf paard en een sukkel die zijn rondjes wel loopt, daar zit verschil in, en dat bedoel ik eigenlijk...

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:37

heyitsme schreef:
ja maar een braaf paard en een sukkel die zijn rondjes wel loopt, daar zit verschil in, en dat bedoel ik eigenlijk...

Haha, tja dat is idd wel een heel verschil.
Ik hoop dat ze het de volgende keer wel haalt, ze weet iig wat er van haar verwacht wordt!!!