Parelli audition Level 3 Liberty

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alicia2u

Re: Parelli audition Level 3 Liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:41

:o mij werd verteld dat het ABSOLUUT niet mocht. Gemeen hoor :P

In ieder geval gefeliciteert. Het is hardstikke verdiend!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:10

Parelli leeft zelf ook zijn principe na: never say never, don't always say always, but usually say usually.

Ik denk dat ze kijken naar hoe vaak en waarom geknipt is. Film je alle oefeningen los en op verschillende locaties (verschillende dagen etc) dan kan het lijken alsof je voor elke oefening eerst apart hebt moeten oefenen. Dat kan Pat echt wel zien.

Ik was zelf niet echt tevreden met mijn filmpje als audition; Shaf begint wat traag omdat ik hem net uit de wei geplukt heb en hij is ook wat unconfident in de tuin omdat hij daar normaal niet mag komen. Maar de beoordelaars waren wel erg tevreden, waardoor ik een L3++ beoordeling kreeg :)

@iedereen: thanks voor de fijne commentaren :) Vooral de opmerkingen over lichtheid ben ik blij mee, dat is waar ik zelf ook veel waarde aan hecht.

Alicia2u

Re: Parelli audition Level 3 Liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:14

Netjes hoor :) Ik werk zelf niet zo goed als er gefilmd wordt, ik heb daarom ook besloten het lekker bij de self-assessment te houden voorlopig tot ik mezelf beter in de hand heb :P

Maar dit soort filmpjes wordt ik altijd heel blij van :)