XMrliess schreef:AnnemiekvM schreef:Natuurlijk mag het. Alleen vind je het waard om te riskeren dat je pony kapot gaat.
Ik ken eigenlijk niemand die galopeerd op de verharde weg. Ik draaf zelfs niet op de verharde weg, maar dat is mijn keuze.
Misschien is het slim om je wat meer te gaan inlezen over paarden. Hier op Bokt of op andere websites.
Vel plezier verder.
Dit vind ik wel een beetje overdreven zeg! Iedereen heeft zijn eigen manier... en omdat zij galopeerd op asfalt hoeft niet meteen te zeggen dat ze niets van paarden af weet of slecht voor ze zorgt.
Je oordeelt denk ik iets te snel
Dat ligt eraan hoe je het opvat. Hier op Bokt staat best veel over mennen. Waarom is het verkeerd om daar over te gaan lezen.
De TSer is nog jong. Komt erg onervaren over. Dat geeft niet. Maar dan is het juist handig als je de tijd neemt om zoveel mogelijk te weten te komen.
Zie niet wat daar mis aan is. Het is een goed bedoelde tip. Zeker omdat het erg sneu zou zijn als ze denkt dat ze goed bezig is en vervolgens haar pony een vreselijke blessure oploopt. Dan had ze vast liever gehad dat iemand haar daarop had gewezen.