Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alleen jammer dat hij nogal aan de dikke kant is. Want dan is het steigeren moeilijker voor hem, helemaal het lange blijven staan

Hier steigerde hij wel tegen een weidemaatje aan, maar zo blijkt 't maar dat het niet lastig is 

Hoewel hij soms de wei ook op de
. Toch?
flip is heel mooi en leuk!
)sazz schreef:vechten is ook belastend voor veulens dat blijkt bij de mijne wel en een paard stijgert toch ook uit zn eigen...., moet je m dat dan ook verbieden?
Kan me voorstellen als je m dit 20 keer per uur laat doen het niet echt bevorderlijk is voor zn rug maar eens een enkele keer kan geen kwaad hoor.
Trouwens jonge kids worden ook erg jong getraint om te turnen want dan worden ze alleen maar leniger, uiteindelijk zal t in de groei ook niet altijd super zijn, maar wie wordt er bespaard en vrijgesproken van blessures en krijgt de garantie mee dat men nooit niks krijgt als je te vroeg ergens wel of niet mee zou beginnen.Niks is zeker in het leven dus geniet er gewoon van op je eigen manier!
Ik vind t zieliger dat dravers en volbloed renpaarden pas jong beleerd worden en moeten koersen die zijn niet eens uitgegroeit en moeten al zwaar en belastend werk verrrichten, dat is pas jong en zielig.
P.s. weet je hoeveel druk er op je komt als je paard op je ligt......?
daar heb ik dus een mooie handicap aan overgehouden en ik ben niet eens tevroeg begonnen.....sniff

Nogmaals, bedankt
!