Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

BlackDevils schreef:@ sasjaaa; doen! Kan morgen nog best...
@Siska; nee, het is hele droge sneeuw, het plakt niet. Anders had het waarschijnlijk ook niet gegaan want Thomas heeft ook ijzers onder.
)

liberty schreef:Wanneer houden we de eerste wedstrijd???

? (ik namelijk wel 1x bijn aachterover gevallen
)
! Lijkt me super om te doen, maar aangezien die van mij al bijna 1,5 maand vakantie hebben laat ik dit maar niet gaan proberen

Hier is de bak en het weiland veranderd in een grote ijzelbaan. De paarden hebben verplicht boxrust
. Het is megaglad. Van de week al een paar kuub zand laten strooien, maar 2 dagen geleden weer ijzelregen en nu is het nog gladder.
Want met een haflinger en slee, dat is toch helemaal prachtig. Al is Thomas zo mooi zwart, steekt prachtig af tegen de sneeuw. Echwel schreef:Denk dat ze nog een beetje jong is. En heeft je dochter zoveel vertrouwen in jou?* gaat slee halen en bedenkt dat ze dit volgend jaar met kleindochter wil gaan doen*
Beetje herbeleven zeg maar
sumic schreef:Dat houdt het natuurlijk wel spannend...maar aangezien die van mij al bijna 1,5 maand vakantie hebben laat ik dit maar niet gaan proberen
Aukie schreef:Ja hoor, ik ken de mijne aardig goed maar het blijft wel een risico.Superstoer zeg!!
Alleen lijkt het me wel doodeng..... Ik zou zelf in ieder geval nooit zo achter Rafiq gaan hangen, tenzij ik levensmoe ben...
Maar jij weet vast wel goed waar je mee bezig bent.
janouk schreef:Heb ik misschien nog niet zo'n probleem meeIk kom bij jou wonen, AndréWant met een haflinger en slee, dat is toch helemaal prachtig.
maar ik ben bang dat je dan je hele familie mee brengt...
BlackDevils schreef:janouk schreef:Ik kom bij jou wonen, AndréWant met een haflinger en slee, dat is toch helemaal prachtig.
Citaat:Heb ik misschien nog niet zo'n probleem meemaar ik ben bang dat je dan je hele familie mee brengt...
Erg gezellig
waarvan 1 Maflinger
Anke schreef:Heerlijke foto´s...gewoon even niet nadenken aan wat er mis zou kunnen gaan en genieten van je sleetje erachter!