Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
suikermeisje schreef:die kerel zitbij ons net nieuw op de vereniging,
wij vinden het maar een doodeng idee, en hun paarden zijn zelf keer vandoor gegaan en daarom hebben ze het bedacht (staat ook iets over in artikel, maar dat weet ik verder niet) die vrouw van hem is doodsbang geworden, maarja ik vind het maar een stom systeem en levensgevaarlijk, je paard kan er van door gaan ja, maar het is gewoon levensgevaarlijk
het ligt ook aan jezelf wanneer je je paard ergens van schrikt, aan paard kan je ook gebruiken, als die sogenaamd iets eng vind, maar iedereen moet het zelf weten
maa zolang er mensen zijn met zo'n achterlijk systeem ga ik niet bij ze in de bak oid,, je gooit ook ff je leidsels op de kont van je paard he, zullen ze ook leuk vinden (naja die slome friezen van hem boeit het waarschijnlijk niets, maar als je een heethoofd hebt die ook niet tegen een aai van de zweep kan ...
veel plezier
Houd er wel rekening mee dat je clubleden mee kunnen lezen.. Elske_D schreef:[
Nou jij draait er verbaal ook geen doekjes omHoud er wel rekening mee dat je clubleden mee kunnen lezen..
Echwel schreef:Elske_D schreef:[
Nou jij draait er verbaal ook geen doekjes omHoud er wel rekening mee dat je clubleden mee kunnen lezen..
Meiske is 16 jaar en denkt alles te weten, dat brengt de leeftijd met zich mee

suikermeisje schreef:op de kont "wapperen" en gooien zit een groot verschil, mijn pony is al panisch voor een plotselinge aanraking van de zweep, terwijl ik dan niet eens sla,
ik leer haar ook niet met de leidsels voor uit te laten lopen,
, lijkt mij, maarja probeer het zou ik zeggen
ik doe het je niet na!:)
weet niet of ik dan moet stoppen met het aanspannen van haar.