Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? Was het zat om altijd maar de boeman te zijn, te moeten slaan enso.kaatje77 schreef:Echt geweldige foto's.
Hoop niet dat ik bokt nu over me heen krijg![]()
Sommigen onverantwoord, maar de keus is aan jou, dat zeg je ook zelf.........
En daarbij moet ik toegeven dat ik vroeger ook prcies hetzelfde heb gedaan met mijn pony's.![]()
Ik hoop dat je nog jaren van Fjordy kan genieten.
Het plezier straalt er iig duidelijk vanaf.

_Marianne schreef:Ik vind het heel leuk om te zien.. maar ik krijg wel mijn vraagtekens bij dat pessoabit dat op een aantal foto's gewoon strakgetrokken is. Lekkere band heb je dan..
.

Ben helaas al weer dik jaar uit de pony jaren, dus het zijn alweer paarden jaren. Maar voor de rest ben ik blijven hangen haha ! 
HorsesWoman schreef:Wat een mooierd!
ik had je al gezien op hyves.
Erg knap hoor , alleen op de 2e foto met zonder zadel steigeren ,
hang je dan aan zijn nek ?
Want dat is gevaarlijk ( als ik het goed heb ).
Als je goed kijkt zie ik dat me niet vast hou
KiWiKo schreef:hihihihi lachen man!!!
wat een onverantwoorde foto's en wat een lol!!!!
zucht, ik wou dat ik nog in mijn ponietijd zat.................
Roosje1987 schreef:Bij de derde foto hang je echt wel helemaal aan zijn nek....
Roosje1987 schreef:KiWiKo schreef:hihihihi lachen man!!!
wat een onverantwoorde foto's en wat een lol!!!!
zucht, ik wou dat ik nog in mijn ponietijd zat.................
Ben blij dat ik die tijd heb overgeslagen. Ik denk niet dat die zonnebril op haar hoofd bescherming biedt als paardje achterover klapt of over zo'n belachelijke hindernis stuitert...*auw*
Bij de derde foto hang je echt wel helemaal aan zijn nek....
Maargoed, eigen keus inderdaad...
. En mijn 'belachelijke' hindernis kan ik ook niks aan doen, als je niks meer hebt dan een stuk grond bij een boer. Je kan wel lekker zo snauwerig en neerkijkend doen, maar dat heb ik niet nodig hoor. Ik weet immers zelf ook wel dat het eigen keuze is
geweldig beest zeg! en ach... iedereen die hier nu roept dat dit echt onverantwoord is... die heeft vást nog nóoit iets onverantwoords met zijn/haar paard gedaan? *sarcasme*
Adil18 schreef:Wat een gaaf beest!
Hebbeh hebbeh hebbeh!
Dank je !Maartje1990 schreef:owwwhhh gaaf.... ik zou dus écht nooit een fjord willen... maar voor die van jou zou ik nog wel een uitzondering makengeweldig beest zeg! en ach... iedereen die hier nu roept dat dit echt onverantwoord is... die heeft vást nog nóoit iets onverantwoords met zijn/haar paard gedaan? *sarcasme*
Vind dat je dat goed hebt opgelost dat steigeren dmv commando

Naja ik doe het wat vaker
En ik weet heel goed dat het eigenlijk fout is, maar ja, blijf de foto's altijd wel leuk vinden
Amber_ schreef:Ja ja, ik weet het wel. En mijn 'belachelijke' hindernis kan ik ook niks aan doen, als je niks meer hebt dan een stuk grond bij een boer. Je kan wel lekker zo snauwerig en neerkijkend doen, maar dat heb ik niet nodig hoor. Ik weet immers zelf ook wel dat het eigen keuze is

Maartje1990 schreef:owwwhhh gaaf.... ik zou dus écht nooit een fjord willen... maar voor die van jou zou ik nog wel een uitzondering makengeweldig beest zeg! en ach... iedereen die hier nu roept dat dit echt onverantwoord is... die heeft vást nog nóoit iets onverantwoords met zijn/haar paard gedaan? *sarcasme*
Roosje1987 schreef:Amber_ schreef:Ja ja, ik weet het wel. En mijn 'belachelijke' hindernis kan ik ook niks aan doen, als je niks meer hebt dan een stuk grond bij een boer. Je kan wel lekker zo snauwerig en neerkijkend doen, maar dat heb ik niet nodig hoor. Ik weet immers zelf ook wel dat het eigen keuze is
Niet snauwerig en neerkijkend bedoeld...Ik vind het gewoon dom dat jij je eigen veiligheid zo in gevaar brengt. Maar als dat je niets uitmaakt...Ok dan

Roosje1987 schreef:Maartje1990 schreef:owwwhhh gaaf.... ik zou dus écht nooit een fjord willen... maar voor die van jou zou ik nog wel een uitzondering makengeweldig beest zeg! en ach... iedereen die hier nu roept dat dit echt onverantwoord is... die heeft vást nog nóoit iets onverantwoords met zijn/haar paard gedaan? *sarcasme*
Nee, ik heb inderdaad nooit iets onverantwoords met mijn paard gedaan. Ik geef om haar en om mijn eigen veiligheid.
.
Dank je wel!
.
.
SamSter schreef:Ik vind helemaal niet dat de zichzelf of dr paard in gevaar brengt!!
'' _Marianne schreef:Ik vind het heel leuk om te zien.. maar ik krijg wel mijn vraagtekens bij dat pessoabit dat op een aantal foto's gewoon strakgetrokken is. Lekkere band heb je dan..