Fjordy @ Steigeren, Jambette

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karenenditty

Re: Fjordy @ Steigeren, Jambette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:32

Hoe leer je dat steigeren dan aan? want ik vind het serieus echt een goede oplossing. ik sta helemaal achter je wat jou manier van oplossingen betreft. (mijn paard sloeg met voorbeen naar me, nu heb ik haar zo pas du place aangeleerd)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:18

Ja he Haha! ? Was het zat om altijd maar de boeman te zijn, te moeten slaan enso.
Begin stond hij echt te kijken van, krijg ik nu niet op mijn donder maar aai? Haha maar hij had snel door !

kaatje77 schreef:
Echt geweldige foto's.
Hoop niet dat ik bokt nu over me heen krijg Bloos
Sommigen onverantwoord, maar de keus is aan jou, dat zeg je ook zelf.........
En daarbij moet ik toegeven dat ik vroeger ook prcies hetzelfde heb gedaan met mijn pony's. Clown

Ik hoop dat je nog jaren van Fjordy kan genieten.

Het plezier straalt er iig duidelijk vanaf. Vork

Idd sommige zijn onverantwoord, maar je denkt altijd je eigen paard het beste te kennen haha. Het is niet goed te praten hoor, maar goed. Gelukkig vind je de foto's leuk Haha!

_Marianne schreef:
Ik vind het heel leuk om te zien.. maar ik krijg wel mijn vraagtekens bij dat pessoabit dat op een aantal foto's gewoon strakgetrokken is. Lekkere band heb je dan..

Ook hallo haha,
Wat breng je dat aardig haha. Ik vind het wel meevallen met hoe strak het staat, zijn er idd een paar, maar ja ook moment opnames. En daarnaast is Fjordy ontzettend heet, en heb ik echt de SGW's met pessoa moeten rijden omdat we anders er door gingen ipv van erover heen Ja.

Kijk maar in mijn profiel daar valt best mee. Maar goed, ik rij tegenwoordig zonder pessoa Knipoog

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:22

Oww meid!

Echt geweldig!!! Wat een ontzettend heerlijk dier heb jij zeg!
Ben er gewoon jaloers op Haha!

Mijn droom is echt om ooit ook een Fjord aan te schaffen en dan natuurlijk net zn leuke als de jouwe Haha!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:07

Wat een mooierd!
ik had je al gezien op hyves.
Erg knap hoor , alleen op de 2e foto met zonder zadel steigeren ,
hang je dan aan zijn nek ?
Want dat is gevaarlijk ( als ik het goed heb ).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:11

hihihihi lachen man!!! Lachen

wat een onverantwoorde foto's en wat een lol!!!!

zucht, ik wou dat ik nog in mijn ponietijd zat.................

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 22:10

Nou KiWiKo, haha had ook nog graag in mijn pony tijd gezeten ! Tong uitsteken Ben helaas al weer dik jaar uit de pony jaren, dus het zijn alweer paarden jaren. Maar voor de rest ben ik blijven hangen haha ! Haha!

HorsesWoman schreef:
Wat een mooierd!
ik had je al gezien op hyves.
Erg knap hoor , alleen op de 2e foto met zonder zadel steigeren ,
hang je dan aan zijn nek ?
Want dat is gevaarlijk ( als ik het goed heb ).

Nee hoor gewoon goed naar voren hangen, Haha! Als je goed kijkt zie ik dat me niet vast hou Tong uitsteken

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:17

jambette ben ik gister aan begonnen met mn oude dibbes, maar dan eerst grondwerk. nu als ze de klicker hoorde rinkelen(is een sleutelhanger)draaide ze rondje en gaf een boksteiger... geen land mee te bezeilen. hoe los je dat op?

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:27

KiWiKo schreef:

Ben blij dat ik die tijd heb overgeslagen. Ik denk niet dat die zonnebril op haar hoofd bescherming biedt als paardje achterover klapt of over zo'n belachelijke hindernis stuitert...*auw*

Bij de derde foto hang je echt wel helemaal aan zijn nek....

Maargoed, eigen keus inderdaad...

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:31

Vind het altijd zo heerlijk om jullie bezig te zien.
Jullie hebben een mooie band samen!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:21

Roosje1987 schreef:

Je kunt beter bij een goede hoge steiger, zn nek vastpakken zodat je hem niet uit balans brengt.

Supergave foto's >> extreem jaloers!!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 22:12

Roosje1987 schreef:
KiWiKo schreef:

Ben blij dat ik die tijd heb overgeslagen. Ik denk niet dat die zonnebril op haar hoofd bescherming biedt als paardje achterover klapt of over zo'n belachelijke hindernis stuitert...*auw*

Maargoed, eigen keus inderdaad...

Ja ja, ik weet het wel Vork . En mijn 'belachelijke' hindernis kan ik ook niks aan doen, als je niks meer hebt dan een stuk grond bij een boer. Je kan wel lekker zo snauwerig en neerkijkend doen, maar dat heb ik niet nodig hoor. Ik weet immers zelf ook wel dat het eigen keuze is Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:18

Wat een gaaf beest!

Hebbeh hebbeh hebbeh! Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:20

owwwhhh gaaf.... ik zou dus écht nooit een fjord willen... maar voor die van jou zou ik nog wel een uitzondering maken Haha! geweldig beest zeg! en ach... iedereen die hier nu roept dat dit echt onverantwoord is... die heeft vást nog nóoit iets onverantwoords met zijn/haar paard gedaan? *sarcasme*

Vind dat je dat goed hebt opgelost dat steigeren dmv commando Ja

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 22:47

Adil18 schreef:
Wat een gaaf beest!

Hebbeh hebbeh hebbeh! Haha!

Haha! Haha! Haha! Dank je !

Maartje1990 schreef:
owwwhhh gaaf.... ik zou dus écht nooit een fjord willen... maar voor die van jou zou ik nog wel een uitzondering maken Haha! geweldig beest zeg! en ach... iedereen die hier nu roept dat dit echt onverantwoord is... die heeft vást nog nóoit iets onverantwoords met zijn/haar paard gedaan? *sarcasme*

Vind dat je dat goed hebt opgelost dat steigeren dmv commando Ja

Oeh wat een compliment haha Haha!
Ja toch, iedereen doet wel is iets wat niet door de 'beugel' kan ! Schijnheilig Naja ik doe het wat vaker Vork En ik weet heel goed dat het eigenlijk fout is, maar ja, blijf de foto's altijd wel leuk vinden Haha!

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:55

Amber_ schreef:
Ja ja, ik weet het wel Vork . En mijn 'belachelijke' hindernis kan ik ook niks aan doen, als je niks meer hebt dan een stuk grond bij een boer. Je kan wel lekker zo snauwerig en neerkijkend doen, maar dat heb ik niet nodig hoor. Ik weet immers zelf ook wel dat het eigen keuze is Knipoog

Niet snauwerig en neerkijkend bedoeld...Ik vind het gewoon dom dat jij je eigen veiligheid zo in gevaar brengt. Maar als dat je niets uitmaakt...Ok dan Knipoog

Maartje1990 schreef:

Nee, ik heb inderdaad nooit iets onverantwoords met mijn paard gedaan. Ik geef om haar en om mijn eigen veiligheid.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 17-12-08 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag alles in 1 bericht of gebruik de editknop.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 12:02

Roosje1987 schreef:
Amber_ schreef:

Niet snauwerig en neerkijkend bedoeld...Ik vind het gewoon dom dat jij je eigen veiligheid zo in gevaar brengt. Maar als dat je niets uitmaakt...Ok dan Knipoog

Ja dat mag jij dom vinden, maar ik beslis het idd altijd nog zelf. Zo als ik al in het begin van mijn topic heb gezegt Haha!

Roosje1987 schreef:
Maartje1990 schreef:

Nee, ik heb inderdaad nooit iets onverantwoords met mijn paard gedaan. Ik geef om haar en om mijn eigen veiligheid.

Kan je nu stoppen ? Ik vind het namelijk niet echt leuk meer zo, of anders mij ook gewoon Pben ofzo.
Want je doet nu dus ook alsof ik mijn paards veiligheid in gevaar brengen, en dat hoef ik niet te pikken. Sorry, maar er is nu wel genoeg gezegt.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:05

Ok Knipoog

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:08

Ik heb echt helemaal niets met fjorden... Maar die van jou is echt leuk Cool .

Ik vind helemaal niet dat de zichzelf of dr paard in gevaar brengt!!
Ik zie een ruiter en paard wat allebei helemaal ontspannen is en dat ze geen cap draagt, Is haar keus en ik denk niet dat ze geen cap zal dragen omdat het zo'n wild paard is.
Verder denk ik dat ze 100 % vertrouwen heeft met dr paard en dat straalt van je foto's af !
Petje af daarvoor!!

En dat ze dr paard in het gevaar brengt ben ik het ook niet mee eens , TS zal dit echt niet de eerste dag meteen hebben gedaan , Dit is wederzijds vertrouwen en daar kan ik niets anders dan respect voor hebben!

Paardrijden moet leuk zijn en je moet niet constant aan de 'regeltjes van bokt' denken.
Meid ga zo door !!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 12:10

Want een ontzettende leuke toffe reactie Haha! Dank je wel!
Het is idd niet zo dat ik alles gelijk deed, ik rij hem nu lang genoeg om hem zowat blind te vertrouwen Haha!
We hebben samen aardig wat angsten overwonnen, hij van mij en ik van hem Haha!.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 17-12-08 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:13

Ik zie in je profiel dat hij maar 1.42 is hoe klein ben jij dan vraag ik me af Clown .

niet gemeen bedoelt hoor maar ik dacht dat hij groter zou zijn want hij toont echt niet zo klein

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 12:14

Ik ben niet klein haha, ik ben 1.76 ofzo Haha!
Misschien heb ik korte pootjes haha !

Fjordy is idd niet groot, maar hij is niet echt slank, dus hij toont wel Haha!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:17

Owh hihi dan ben je even groot als mij, en ik vind me al te groot op een paard van 1.64 haha ,
Dan heb je geluk dat die lekker dik is hahaha , Ik vind het in iedergeval een leuk plaatje samen OK dan!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 17-12-08 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Sabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:20

SamSter schreef:
Ik vind helemaal niet dat de zichzelf of dr paard in gevaar brengt!!

Ehum, ik denk toch wel dat ze zichzelf in gevaar brengt zo zonder cap de gekste capriolen uithalen...

Maar goed, dat weet je zelf ook wel en ik ben helemaal mer je eens dat je lekker zelf moet weten hoor! De meeste foto's heb ik al is gezien op FW, maar het blijven leuke plaatjes! Ik krijg nog steeds de kriebels van de galop foto zonder zadel, brrr ik doe het je niet na iig. Haha!

tezza56

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 12:29

''Leuk dat jullie al die dingen samen doen !
En je fjord vindt het volgens mij ook leuk ! Haha!''

jemaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 18:04

_Marianne schreef:
Ik vind het heel leuk om te zien.. maar ik krijg wel mijn vraagtekens bij dat pessoabit dat op een aantal foto's gewoon strakgetrokken is. Lekkere band heb je dan..

Welke foto's dan? volgens is dat niet strak getrokken hoor ik zie er maar twee waarvan je dat zou kunnen zeggen, maar niet strak getrokken!