Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Daar hebben jullie vast hard voor moeten werken, heel gaaf. 
Ik ken dit paard nu vreselijk lang, hij is mijn beste maatje en ja.. Dat ik het volgende keer ECHT uit ontspanning enzo moet doen, vind ik eerlijk gezegt overdreven! Heel duidelijk te zien is, dat hij ontspannen is, maargoed.. zo heeft iedereen er zijn eigen mening op, en nu hoop ik dat er verder niet meer over gedicusieerd word!, want het was mijn bedoeling te laten zien wat Shilas en ik konden, en geen vijandig gebeuren te beginnen tussen meningen ..

NHevaVD schreef:Ik ga niet reageren op al deze stellingen, voor de positieve ; bedankt;)!, en voor de negative zeg ik niets.. ik vind dat ik het goed doe, zo denken er vreselijk veel mensen over die zelf ook hiermee bezig zijn en weet zelf heel goed dat het goed gaat:) Samenwerken en spelen is voor mij belangrijk, Shilas zou NIETS ECHT NIETS doen als hij zich er niet goed bij voelde, zo is hij zeker;) Dus.. denk erover hoe je wil, dat is goed, maar ik weet dat het goed is.. Hoorde laatst van een vrouw dat ze nooit bokt-topic's plaatste omdat er dan zoveel rare reacties komen..
Nu geloof ik haar:)!

En daarin versta ik nogal rare reacties, haha

Ja, dat was Flip xD
Mijn mini doet het ook, en vooral als hij heel goed zijn best doet

! Nougoed, ik geloof best dat het moeilijk is om iets nieuws te begrijpen als paard zijnde, maar dit kende hij allang xD ..... 
Mijn Shetje heeft dat niet (gelukkig voor de foto!), maar hij vind het echt prachtig och.. Je zou zijn koppie eens moeten zien!
xElienx schreef:zoals jij het weergeeft zie ik het nog steeds meer stress/spanning dan als concentratie.
iets nieuws leren, wat hij nog niet begrijpt of het moeilijk vindt, kan spanning geven. net als spannende dingen in zijn omgeving.

Ja inderdaad, eigenlijk is het net een middendraf (ofzo!), maar zou het nog iets hoger komen, dan zou het denk ik wel iets beter te zien zijn! (: