Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pongo schreef:deze site is toch gemaakt zodat je elkaar tips kan geven?? nou als niemand mij er mee wil helpen dan niet maar ik ga het toch proberen te leren straks met of zonder hulp en iedereen heeft het er hier over dat het fout kan gaan enzow dus vandaar die opmerking
pongo schreef:huh? er zijn meer mensen op de wereld die hun paard kunnen laten steigeren dus als ik de tips hier niet krijg dan krijg ik ze ergens anders wel ik dacht dat paarden lief hebbers elkaar altijd hielpen? haha fout gedacht dus
skoebie schreef:Ik wil een shet graag leren om "dood" te liggen. De helft heeft hij al geleerd. Gaan liggen dus, maar hij staat steeds meteen weer op. Hoe kan ik hem duidelijk maken dat hij wat langer moet blijven liggen? en dan ook nog op zijn zij? Iemand een tip?
Pinky_girl schreef:Kom op mensen, hier is bokt iig NIET voor!![]()
Stef, als je niet wilt vertellen hoe je een pony leert steigeren is dat voor de volle 100% jou keuze, maar laat dat dan aub rusten... Ze schiet er niets mee op als je steeds blijft zeggen dat het niet slim em gevaarlijk is.
daar gaat het mij niet om. Ze zegt zelf dat ze er nog niet aan toe is, waarom wil ze het dan met alle geweld weten??
Volg je eigen woorden op: "al hak ik hem in mootjes het is mijn pony", zo mogen hun ook denken.. Als het fout gaat is dat HUN verantwoording, daar hoef jij niet wakker van te liggen....
zijn niet mijn woorden, heb ik van sonja geleent