Ahhh gush... net als Bles voor de sulky heeft dit een héeel hoog knuffel- en pennygehalte.... sorry kan er niets aan doen 
Maar zo te zien doet hij het al érg knap!
Ik moet hem inderdaad maar snel eens 'in het eggie' gaan bekijken... *schaamschaam*.
Alles lijkt inderdaad vanaf de foto's nog niet helemaal lekker te zitten, al is het al wel een hele verbetering. Heb toch het idee dat het lamoen ter hoogte van het schoftje wat 'klemt', maar dat kan ook prima alleen zo lijken, met die dikke vacht lijkt het vaak alsof vanalles te strak zit e.d.
Zweng lijkt inderdaad niet goed te zitten, en eerlijk gezegd begin ook ik te denken dat het lamoen misschien volledig op z'n kop zit, ipv. alleen de zweng, aangezien de stophaken naar onder moeten wijzen.
Ja, of je oom heeft het er verkeerd opgezet, dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
Verder wilde ik nog even ingaan op enkele tips die hier zijn gegeven om met een lange dressuurzweep te rijden; Een dressuurzweep heb je eigenlijk nagenoeg niets aan tijdens het mennen; de slag van de menzweep zit er niet voor niets aan, júist met die slag geef je de meeste hulpen.
Met zo'n dressuurzweep kun je ze alleen een tik op de kont verkopen, en dat is nu net wat je níet moet doen.
Hoe wil je met een dressuurzweepje je pony in stelling en buiging laten lopen en begrenzen als hij pasje op zij doet?