Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wyko schreef:Dus jij kent Tindur ook al?
een beroemde man

Durante schreef:Wat leuk om te zien,2 ijslanders voor de wagen![]()
Even een offtopic vraagje he; mag dat; een ponywagen achter de auto aankoppelen?
Ik had een leuke marathonwagen op 't oog, en daar zit wel een aansluiting voor stroom,lijkt me ideaal om 'm achter de auto aan te doen![]()
Zomaar ff nieuwschierig..
chantycom schreef:Wat een plaatjes! Ziet er goed uit!![]()
even off-topic:
En wat leuk om bennie weer eens te zien! Hij heeft jaren naast ons gewoont en hij heeft altijd al gezegt dat hij wat met paarden wou doen! Super leuk voor hem! Doe hem maar de groeten!
Klopt het dat jullie nu ook de cross rijden bij de eik? Want dan kom ik zeker weten even hallo zeggen!![]()
wyko schreef:Hij wordt nu nog fanatieker met rijden, en hij gaat binnenkort beginnen met het koetsiersbewijs! Alleen droomt hij van een Fries...
Tinky12 schreef:wyko schreef:Hij wordt nu nog fanatieker met rijden, en hij gaat binnenkort beginnen met het koetsiersbewijs! Alleen droomt hij van een Fries...
Hihi...leuk dat hij zo fanatiek is hoor enne...een voor mooie Fries weet ik wel een heul goed adresje voor je![]()
wyko schreef:Fell ponies vind ik ook altijd erg leuk.
En als je de Rocky mountains samen in het span hebt lopen, zou ik graag een foto willen zien. Dat lijkt mij ook heel appart en gaaf!
Prachtige pony's en wat leuk dat het hondje ook mee ging.