Breghje schreef:saskiakefie schreef:bedankt.
helaas mogen we niet met ze de wei uit. Want daar moet je wat voor de verzekering mee afsluiten. En inderdaad ze krijgt ook wel wat te veel voer.
Haal er dan eerst in overleg met de eigenaar voer af, helemaal geen krachtvoer meer en veel hooi is nog beter ook, eventueel een handje als je wat gedaan hebt, of als beloning als de eigenaar niet wil dat ze helemaal van het voer af gaat. En een verzekering afsluiten als je de weg op gaat? Het kan hoor, maar volgens mij vallen er veel dingen onder de WA verzekering. Laat idd ook aan de eigenaar een afbeelding zien van de groeiplaten van het paardje, met de daarbij horende jaren dat het gebeurt.
mm oke, heb je daar misschien wat plaatjes van?

( en ik spreek uit ervaring
)waarmee ik wil zeggen dat niet elk paard daar geschikt voor is.....maar, ik ben het er helemaal mee eens, mijn 4 jarige die ik zeer binnenkort wil inrijden, (zodra de stallen er staan) heeft nog nooit aan een longeerlijn gelopen.

Ik zei zo tegen die vrouw dat het heel erg slecht was voor jonge paarden. Zei: 'Nee hoor!! Kan makkelijk, niks aan de hand hoor'. Naja, daar ga ik dus geen verdere discussie mee voeren..