[AR] [DISCUSSIE] AR subforum: wat hoort er wel en niet op thuis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re: [DISCUSSIE] AR subforum: wat hoort er wel en niet op thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:16

en het is lastig zoeken naar mensportspullen tussen al die zadels en dekjes.

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:06

Ik ben ook wel voor ja, lijkt me erg handig!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 06:26

Het topic zal dan misschien niet zo storm lopen, maar je hebt wel je men-afdeling waar deze hoort.
Nu als je eens iets zoekt, dan moet je 3 pagina's verder kijken voordat je iets tegenkomt.
Ik ben voor een [AR] koop-verkoop topic/map/sticky

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:42

whoopylover schreef:
Het topic zal dan misschien niet zo storm lopen, maar je hebt wel je men-afdeling waar deze hoort.
Nu als je eens iets zoekt, dan moet je 3 pagina's verder kijken voordat je iets tegenkomt.
Ik ben voor een [AR] koop-verkoop topic/map/sticky

Helemaal mee eens!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:40

Ik lees al een tijdje mee maar eigenlijk nog niet gereageerd.
Ik snap alle ophef niet zo.
Tuurlijk is het handiger als nieuwelingen de FAQ lezen,maar ja iedereen wil graag zijn eigen verhaal neer zetten.
Als het weer de zoveelste domme vraag is(alhoewel ik vind dat domme vragen niet bestaan) dan reageer je toch gewoon niet.

We hadden vroeger een men topic in de huiskamer,waar is die gebleven.Er is een tijdje gestopt omdat er een uit was gezet maar daarna nooit meer op gang gekomen. jammer.

Ik vind ook dat de oude garde vaak te heftig reageerd .Zie ook weer de vorige bladzij.Waarom eigenlijk.
Jammer vind ik dat.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:30

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:02

baudyh schreef:
Ik lees al een tijdje mee maar eigenlijk nog niet gereageerd.
Ik snap alle ophef niet zo.
Tuurlijk is het handiger als nieuwelingen de FAQ lezen,maar ja iedereen wil graag zijn eigen verhaal neer zetten.
Als het weer de zoveelste domme vraag is(alhoewel ik vind dat domme vragen niet bestaan) dan reageer je toch gewoon niet.

We hadden vroeger een men topic in de huiskamer,waar is die gebleven.Er is een tijdje gestopt omdat er een uit was gezet maar daarna nooit meer op gang gekomen. jammer.

Ik vind ook dat de oude garde vaak te heftig reageerd .Zie ook weer de vorige bladzij.Waarom eigenlijk.
Jammer vind ik dat.

misschien bestaan domme vragen niet, maar als telkens dezelfde vraag wordt gesteld, terwijl het topic eronder hetzelfde wordt gevraagt, lees je dat toch ff en begin je niet meteen te brullen dat de zoek functie het niet doet.. open je ogen eens.
en als je dan geen antwoord geeft dan beginnen ze te zeuren waarom ze geen antwoord krijgen, sorry, maar daar loopt mijn geduld zo'n beetje leeg en dat is niet alleen bij mij.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:43

ik erger me er ook aan hoor, palousa boy Knipoog

p.s; we discussieren hier wel lekker wat verder, maar eh, wat vind een mod van het idee om een apart plekje te hebben voor menspullen te koop?

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 06:57

Ik ben erg blij met het aparte AR-foto forum, alleen jammer dat veel mensen er toch geen gebruik van maken en AR foto's toch bij HAW zetten. Misschien bij HAW een linkje hierheen om de mensen erop te attenderen dat we ons 'eigen' foto forumpje hebben.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:35

We zijn nu alweer een ruime tijd verder en hebben helaas nog niks van de mods gehoord wat er gedaan wordt met het idee van het tekoop/verkoop topic hier op AR.

Toch een beetje jammer dat dit topic dan gestart wordt, en dat er later niet meer naar om wordt gekeken door de mensen waar het eigenlijk voor bedoeld is..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 08:57

Even een berichtje van de vakantiekracht hier Haha!
Pink is even afwezig (vandaar dat ik even voor haar inval) zodra ze terug is zal ik haar nog even wijzen op de vragen hier in dit topic.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 19:13

Na overleg is er besloten om geen apart verkoop deel te maken voor AR.
EA updaten staat als 1ste op de planning op dit moment. Even in afwachting daarvan dus.
Zoiezo is een apart EA deel niet handig, omdat iedere tak/deel dat dan wil, waardoor EA weg/uit elkaar valt.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:05

De vraag is; is het vervelend dat het EA uit elkaar valt in alle onderdelen? Het is wel een stuk makkelijker zoeken en je bereikt makkelijker de juiste kopers.

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:08

Dat is zeker waar.
Dan zou je alleen denk ik wel alle verschillende stukjes EA bij elkaar moeten houden, zodat wel iedereen op de hoogte is dat er meer rubrieken zijn.
Zou wel zonde zijn als in elke sub een aparte EA komt.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:24

Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als er bijv. 3 deelrubrieken komen; Engels, Western, Mennen.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:27

Het zal ongetwijfeld zijn voors en tegens hebben...
Maar het lijkt me verstandiger even aan te kijken hoe de nieuwe opzet eruit komt te zien. Eerlijk gezegd kan ik daar nog niets nuttigs over melden Lachen

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:33

Sjonniej schreef:
De vraag is; is het vervelend dat het EA uit elkaar valt in alle onderdelen? Het is wel een stuk makkelijker zoeken en je bereikt makkelijker de juiste kopers.

Helemaal mee eens!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 00:51

Maar er is een sticky waarin je links buiten AR kan plaatsen, dus ook de links naar advertenties van menbenodigdheden, met dat topic is het toch veel makkelijker zoeken?

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 06:20

Tanja schreef:
Maar er is een sticky waarin je links buiten AR kan plaatsen, dus ook de links naar advertenties van menbenodigdheden, met dat topic is het toch veel makkelijker zoeken?

Maar dat is toch veel omslachtiger dan gewoon een eigen topic??
Lang niet iedereen met die advertenties plaatst hier een link. Tis meer dankzij een paar actieve bokkers, dat die linken hier komen.
Feit blijf dat dat bijzonder omslachtig werkt en dat een vast topic beter en overzichtelijker zou zijn.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:01

Nu heb je het over een topic? Ik denk dat je forum bedoeld? (anders zou je alles in 1 topic moeten proppen, dat is pas onoverzichtelijk Haha! )
Maar wat ik dus probeer te zeggen is dat er op dit moment een mogelijkheid is om in ieder geval de aandacht te vestigen op AR artikelen, verder zullen we gewoon moeten afwachten hoe de nieuwe opzet van EA gaat worden, tot die tijd dus nog even geduld hebben, er wordt hard aan gewerkt maar zal nog even duren.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:29

Tanja schreef:
Nu heb je het over een topic? Ik denk dat je forum bedoeld? (anders zou je alles in 1 topic moeten proppen, dat is pas onoverzichtelijk Haha! )
Maar wat ik dus probeer te zeggen is dat er op dit moment een mogelijkheid is om in ieder geval de aandacht te vestigen op AR artikelen, verder zullen we gewoon moeten afwachten hoe de nieuwe opzet van EA gaat worden, tot die tijd dus nog even geduld hebben, er wordt hard aan gewerkt maar zal nog even duren.

Ja snorrie, was nog niet helemaal wakker Tong uitsteken

Maareh, idd als tussenoplossing prima zo. Maar blijf erbij dat uiteindelijk een apart forum (in 1x goed Vork ) veel en veel overzichtelijker is.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 14:14

Haha! En ik was weer eens té wakker Haha! Idd als tussenoplossing vind ik dit ook best werken. Hoe de nieuwe opzet van EA eruit komt te zien kan ik ook geen zinnig woord over zeggen maar het zal sowieso overzichtelijker zijn dan de huidige opzet.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:08

Oke, een nieuwe mod, een frisse kijk erop. Haha!
Dit topic helemaal doorgespit, en we zijn ermee bezig. Maar.....uiteraard kunnen we niet zonder jullie hulp. Dus zouden jullie nog eens kunnen kijken naar [AR] FAQ voor AR of die volledig is, en of alle links in [AR] Wiki artikelen staan?