Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
whoopylover schreef:Het topic zal dan misschien niet zo storm lopen, maar je hebt wel je men-afdeling waar deze hoort.
Nu als je eens iets zoekt, dan moet je 3 pagina's verder kijken voordat je iets tegenkomt.
Ik ben voor een [AR] koop-verkoop topic/map/sticky
baudyh schreef:Ik lees al een tijdje mee maar eigenlijk nog niet gereageerd.
Ik snap alle ophef niet zo.
Tuurlijk is het handiger als nieuwelingen de FAQ lezen,maar ja iedereen wil graag zijn eigen verhaal neer zetten.
Als het weer de zoveelste domme vraag is(alhoewel ik vind dat domme vragen niet bestaan) dan reageer je toch gewoon niet.
We hadden vroeger een men topic in de huiskamer,waar is die gebleven.Er is een tijdje gestopt omdat er een uit was gezet maar daarna nooit meer op gang gekomen. jammer.
Ik vind ook dat de oude garde vaak te heftig reageerd .Zie ook weer de vorige bladzij.Waarom eigenlijk.
Jammer vind ik dat.

Sjonniej schreef:De vraag is; is het vervelend dat het EA uit elkaar valt in alle onderdelen? Het is wel een stuk makkelijker zoeken en je bereikt makkelijker de juiste kopers.
Tanja schreef:Maar er is een sticky waarin je links buiten AR kan plaatsen, dus ook de links naar advertenties van menbenodigdheden, met dat topic is het toch veel makkelijker zoeken?
)Tanja schreef:Nu heb je het over een topic? Ik denk dat je forum bedoeld? (anders zou je alles in 1 topic moeten proppen, dat is pas onoverzichtelijk)
Maar wat ik dus probeer te zeggen is dat er op dit moment een mogelijkheid is om in ieder geval de aandacht te vestigen op AR artikelen, verder zullen we gewoon moeten afwachten hoe de nieuwe opzet van EA gaat worden, tot die tijd dus nog even geduld hebben, er wordt hard aan gewerkt maar zal nog even duren.

) veel en veel overzichtelijker is.
En ik was weer eens té wakker
Idd als tussenoplossing vind ik dit ook best werken. Hoe de nieuwe opzet van EA eruit komt te zien kan ik ook geen zinnig woord over zeggen maar het zal sowieso overzichtelijker zijn dan de huidige opzet.