Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eleonoor schreef:Iedereen houdt zijn/haar paard voor het doel waar die hem/haar voor het aangeschaft. Bij dat doel hoort een bepaald onderhoudt bij. Zo zal je bij een GP paard niet een NB principe werkwijze zien en je bij een NB-er geen paard op stal met stalbandages en altijd deken op. Nou en, boeiend, laat de ander! Geniet van de manier zoals je het doet, probeer te leren van anderen en hou het daarbij.
Eleonoor schreef:Hier een mooi voorbeeld.Zo zullen ook niet elk paard die 24/7 buiten staan op NB wijze bekapt worden. Wilde gewoon een statement maken, om wat duidelijk te maken.
Ik heb zo ook bepaalde ideeen over houden van paarden, maar dring ze nooit op. Men mag mij advies vragen en dan krijgen ze mijn advies ook te horen, maar niet ongevraagd.
Tinkerloos schreef:Ik dring ook mijn mening niet op aan mensen,maar als het er in een topic over gaat of je je paard 23/7 op stal houd of dat je het moet scheren omdat je dat nou eenmaal mooier vind dan reageer ik daarop,en geef ik mijn mening.