Ik ben er bij in Hoofddorp! Misschien met een groen span, maar dat is niet de bedoeling.
Maisie
Geplaatst: 30-08-14 10:32
Ik ben morgen in Gilze. Ik denk voor de 6e keer ofzo. Mooie wedstrijd en leuke hindernissen.
Herfstmarathon heb ik vorig jaar voor het eerst aan meegedaan (en de rubriek enkelspan pony gewonnen)
Gilze
Herfstmarathon
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-14 11:45
Baal stiekem een beetje dat ik me niet ingeschreven had in Gilze. Had toch de voorkeur gegeven aan een wedstrijdje dat gisterenavond bij ons op de menvereniging georganiseerd werd (dus geen reistijd) en 2 dagen achter elkaar is teveel. Helaas moest ik mijn deelname daaraan uiteindelijk lastminute afzeggen vanwege dochters activiteiten en zo loop ik dus allebei de trainingsmogelijkheden mis
SunNDLM
Geplaatst: 30-08-14 11:54
Wij zijn morgen ook aangewezig in Gilze, 2e oefenmarathon met het 4span.
Iemand bekend met het terrein van de oefenmarathon in Loon op Zand (19 oktober)? Ik denk er aan om die ook nog te rijden als training dit jaar maar ben erg benieuwd naar de hindernissen.
Jongens, er is nog ruimte voor inschrijven voor Oefenmarathon Mennen Zuidlaarderveen (impuls, 11e editie), op zaterdag 6 september!!! Is een hele leuke oefenwedstrijd voor alle soorten aanspaningen, in ongedwongen, sportieve sfeer, zie mijn post even eerder in dit topic. Wegtraject gaat bijv. door het hele dorp inclusief een fraai stukje exclusief natuurgebied (en langs een strandje met vennetje) er bij, dat normaal afgesloten is voor aanspanningen. Per auto of fiets kunnen bezoekers en aanhang van de menners de aanspanningen door het dorp heen volgen, bij het stuk met drie hindernissen staat en tribune, alles wordt gefilmd, foto's etc.naderhand bij de organisatie te bestellen.
Ik ben er ook en mijn paard Bonte Jaopie "woont" ook in een wei op het terrein! Tijdens het uitstaptraject wordt er om zijn weide heen gereden, haha.
Ik ben er zelf ook met expositie paarden/hondenschilderijen.
Het was een hele fijne dag 6 september. Marian Bosma met groom Marijke Slot wonnen de hoofdprijs (de wisselbeker en een nog door mij te maken schilderij van hun aanspanning) met het tweespan Rico (13 jaar) en Irlando(10 jaar), een Welsh en een Belgische Rijpony. Top gedaan, dames!!! Er zijn al een aantal foto's (waaronder van de winnende aanspanning in de waterbak) op de site www.de-mennerij.nl geplaatst, daar staan tevens de proeven en uitslagen op.
Zijn er nog mensen die a.s. zaterdag mee doen in Lunteren? Wij doen mee met Shakira (valk new forest pony) starten om 8:44 uur. Mijn man en zijn vader doen mee met een tandam friezen en starten om 13:12. En nog een paar van stal doen mee. Gaan met 7 paarden en 1 pony vanuit stal. Dus wij zijn de heel dag aanwezig.
janneke584
Geplaatst: 25-09-14 13:21
Zondag 5 oktober is er een oefenmarathon in Zoelen, bij de waterplas voor de Beldert. Zijn er nog meer mensen die meedoen? Er zijn nog enkele plekken vrij