Warwick Schiller, demo of clinic wie heeft interesse?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:10

Citaat:
Als een organisatie iets organiseert moet diegene ook alle touwtjes in handen krijgen. En niet via de Schillers zelf, mensen voorrang krijgen omdat ze toevallig al meer contact hadden. Geen enkele professionele organisatie zou hiermee akkoord gaan. Ze zouden zich zelfs compleet uit de organisatie en alles er omheen moeten houden. Alles wordt immer voor hun geregeld. En als er mensen toch proberen via een achterdeur binnen te komen zouden zij (als eerste) diegene door moeten verwijzen naar de organisatie. Juist om dat soort drama's en negatieve dingen te voorkomen.
De organiserende persoon of personen zijn nl diegene die alles regelen. Overal voor garant moeten staan. Niet de Schillers. Wat Ann al zegt, 1 kapitein op het schip.

Amen!

Paintless

Re: Warwick Schiller, demo of clinic wie heeft interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:37

goed zo Rina.
ik vind echt dat Cissy niets te verwijten valt. zij heeft haar best gedaan en anderen hebben het voor iedereen verpest.
zelf vind ik ook de Shillers een beetje arogant overkomen. it's my way or the highway... tja. je hebt met mensen te maken. en verschillende culturen.

1 kapitein per schip en daar luister je naar. ik vond helemaal niet dat Cissy het te hard oid zei. gewoon recht door zee. waarom om de hete brei heen draaien?
het is gewoon not done om achter haar rug om een plekje te dominiseren.

ik wacht af. als ie wel komt, en ik kan dan.. dan zal ik er zijn als fensesitter.. en anders niet.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:39

Ik zag het bericht op Facebook staan zondag en vond de reactie nogal kort door de bocht overkomen..Hij kan naar paarden ook kort en krachtig zijn en denk dat mensen net zo behandeld worden en daar gaan mijn nekharen dan toch een beetje van overeind staan..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:36

Gelukkig bestaat Zwarte Piet helemaal niet dus ik voel me niet aangesproken :)
Ik heb TS al voor eea escaleerde een PB gestuurd waarin ik aangaf dat ik niet om haar heen wilde maar alles zo snel ging dat ik er even mee bezig bleef maar als zij het terug over wilde nemen dat ik daar absoluut aan mee zou werken.

Pleiada: Als WS mij zou hebben behandeld als een paard dan had hij er wat aan gedaan ipv me terug op stal te zetten. Paarden hebben blijkbaar meer kansen dan mensen bij hem.

Oh nee, ik zou niks meer zeggen.... kruipt weer onder steen.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:47

Inderdaad Cissy heb je gelijk in :D Je hoeft je in elk geval niet aangesproken te voelen. .

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:40

ik vind dat er erg onprofessioneel gehandeld word hier.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:02

Ik ga om een slotje vragen, er verder op doorgaan heeft geen zin en als er een nieuwe clinic komt kunnen we weer schoon beginnen.

Irri, niet hier maar daar :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:39

Mensen, vriendelijk doch dringend verzoek, laat het los!
Ga geen vragen meer stellen op de FB van WS, het heeft geen enkele zin. Wij zijn met zn allen nu de boeman en het escaleert alleen maar. Dat is het niet waard en worden nieuwe pogingen om clinics te organiseren kapot gemaakt.

Zij hebben nou eenmaal het idee dat wij gigantisch drama maken, laat het maar zo.
Kost veel te veel energie (en nachtrust).

De manier waarop er daar gereageerd wordt op FB zegt al genoeg. Allles wat er momenteel gezegd wordt vanuit NL wordt tegen ons gebruikt. Er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

dus please laat het los.....

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 12:47

*kaboem*

los gelaten en laten vallen... nu is het stuk |(

:D

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:36

Moderatoropmerking:
Ik plaats hier een slotje omdat de clinic waarover het gaat in de OP inmiddels niet meer door kan gaan.