Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Haha...oké...dan nog 1 puntje en dan gaan we de ZZ proberen. NL kampioen kan ik dan alleen
nooit worden. Want Yvonne de Ruyter en Olga met Brutus, die zijn zo ontzettend goed!
Corkralia schreef:De Hippiade was alweer gisteren en we zijn nu een beetje aan het relaxen en nagenieten van zo'n intensieve en succesvolle dag.
Mijn dochter Josefien en onze NMPRSpaardjes Patty & Fortune hebben hun titel van 2011 geprolongeerd.
Het was een pittig parcours , het gras nog nat en je zag vele ponies slippen en glijden. Doodeng. Voluit in tempo ging niet. Het was hartstikke spannend, Josefien was foutloos maar niet binnen de tijd, kreeg 2,5 strafpunt voor tijdsoverschrijding en nog 3 combinaties te gaan....... De anderen hebben het niet verbeterd dussssss....... Kampioen Vaardigheid 2span klasse M/Z/ZZ in handicap.
Deze wedstrijd was nog in de klasse Z, maar nu moet er ZZ gestart worden, betekent nog sneller gaan !!!!!!!
Bij de dressuur, klasse Z, toch nog knap 4e geworden van de 10 combinatie, in handicap verreden.
Het was een super gezellige dag.
Heel vaak ben ik niet op Bokt, maar als ik nou lees dat er toch een aantal op de Hippiade waren, vind ik het jammer dat ik ze niet herken. Wie weet.... volgend jaar.
Probeerde nog een foto te plaatsten, nog niet gelukt.