@janouk: zo denkt mijn Z pony er meestal ook over...doe maar lekker bosritten en familieritjes.
Nou ik heb de uitslagen bekeken en Brutus steekt koppen ver boven uit Jazz..haha...op alle manieren!
Ik zag net op de uitslagen dat ik zowel in de M als de Z maar 1 puntje verschil had met diegene voor me.
idd een bokt-Z-pony-dressuur-enkelspan-Hippiade!
janouk
Geplaatst: 21-08-11 21:06
@ liberty en Anke Super gefeliciteerd met jullie Hippiade gang. Zie jullie daar, al had ik ook graag in jullie bokt-Z-pony-dressuur- enkelspan rubriek gestart Probeer het volgend jaar opnieuw, als we niet allemaal al ZZ zijn. kunnen wij een ZZ rubriekje starten.
@Nouvel, heb gereageerd in jouw topic, had dat helemaal niet meegekregen. Wel dat je een 'leen'-paardje had.
On topic....ehmm....ben bekaf en doodmoe, net lekker een paardenfilm gekeken, Secretariat, over een racepaard. Dus dat was wel gaaf. Morgen de merries met veulens naar huis halen en mijn M-pony krijgt een paar weekjes vakantie! Terwijl mijn Z-pony hard aan de slag moet voor de Hippiade...hoe oneerlijk hè, haha!
@gem: Hier zitten de dressuur/vaardgiheid wedstrijden, volgens mij is er wel ook een topic voor samengesteld. Denk als je het daar plaatst, je meer menners bereikt. Hoewel er hier ook wel een aantal samengesteld starten. (ikke niet...alleen dressuur en soms vaardigheid)
Gem
Geplaatst: 25-08-11 22:12
@Anke: ik ben niet aan het adverteren hoor , helemaal niet zelfs. Ik heb me echter opgegeven als vrijwilliger voor deze wedstrijd, dus dacht dat ik misschien bokkers zou tegenkomen . Ik zal eens kijken in het topic dat jij bedoelt.