emily_olle schreef:Moet het dan wel 100x herhaald worden over hoe slecht ze voor haar paard is en dat mensen medelijden hebben met haar paard en dat ze irritant is?
Wees dan gewoon straight en doe dat dan ook niet. laat dit topic sluiten en we houden erover op.
Niet dat ik dat van haar goedpraat, zeker niet. alleen ik kan nog beter commentaar geven over voorpoten dan me gaan bemoeien met hoe anderen met hun paard omgaan terwijl ik weet dat er toch niks mee word gedaan.
zeg ik dat? Nee.
heeft de ts er iets aan, hetzelfde ''commetaar'' wat al vaak niet onderbouwd wordt hier steeds aan te horen? nee.
wat schiet je daar mee op?
en als je weet dat ''er toch niks mee wordt gedaan'' reageer dan niet.
Waarom reageer jij dan eigenlijk?
Als er al 100 mensen zijn geweest met onderbouwend commentaar
en nogmaals, we dwalen een beetje af. volgens mij ging het hier over het steigeren en niet over dat ze voorpoten zegt....dus dwalen we allebei af...waarom reageer jij dan op mij?
Hopenlijk zie je nu zelf in dat dit een beetje kinderachtig is..en dan oordeel ik niet alleen over jou...misschien moet ik hier ook niks meer op reageren maar ik reageer daar niet op omdat iemand die een hart voor zijn diertjes heeft gaat zowieso al niet zijn paard laten steigeren tussen 2 hekken in,,,en dan kan je mij niet wijsmaken dat er ''voldoende'' ruimte is...wanneer het paard schrikt....wanneer jij zo iets wil gaan doen zoals steigeren kies je echt wel een veilige plek uit en als ze zegt dat hij het al kan en weet ik veel wat dan had ze dat allang al moeten doen als ze het zo goed weet. vandaar dat ik daarop niet reageer wand het is niet der 1ste keer VD
Persoonlijk vind ik jou enorm aanvallend overkomen naar de TS, ik vraag me af wie jij bent om te laten overkomen dat zij geen hart voor haar paard heeft?
Dat zet je wel neer in je laatste bericht.
Omdat de TS uitzoekt en fouten maakt heeft ze geen hart voor haar dier en is ze er maar gemeen tegen?
Straffe uitspraken zou ik zeggen ^^
Laatst bijgewerkt door muiske07 op 27-10-10 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt