Ik denk dat ook paard natuurlijk dat wel in hun boek aangeeft, of niet?? Bietenpulp en lucerne lijken me trouwens ook wel verantwoorde aanvullingen (gezien de mening van paard natuurlijk over krachtvoer)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hopla schreef:Zout wordt ook gebruikt als strooimiddel tegen ijs op het wegdek en toch eten wij het ook op.
Dit even als vergelijk met dat middel wat Arno noemde.
Wel slim bedacht van hun.
Lenneke_ schreef:Gisteren kwam hij zelfs aan gerend toen ik bij de wei kwam met z'n koek en poedertje.
Als hij straks weer helemaal opgeknapt is zou hij ook weer krachtvoer kunnen hebben. Alleen ik durf het niet meer te geven.
Lenneke_ schreef:Ik ga het iig na het wedstrijdseizoen proberen.
Ik zat eigelijk te denken aan Marstal.
blacklight schreef:Nou ik heb niet bepaald het idee dat het "fastfood" is. Het zit helemaal vol met vitamine, mineralen en energie(als je tenminste goed krachtvoer hebt) En je kan wel zeggen dat het niet natuurlijk is, maar een paard rondjes laten lopen in een bak van 20x40, op een trailer zetten, een zadel op doen, in een stal zetten. Dat is allemaal niet natuurlijk. En de paarden zijn langzamerhand zoveer geëvolueerd dat ik een beetje moe begin te worden van alles wat niet natuurlijk zou zijn
Lenneke_ schreef:Als hij straks weer helemaal opgeknapt is zou hij ook weer krachtvoer kunnen hebben. Alleen ik durf het niet meer te geven.

Lenneke_ schreef:Ik zat eigelijk te denken aan Marstal.
runningkawa schreef:Maar de muesli van equi-sanum zit wel weer boordenvol melasse, helaas

(je zou het zo in je eigen yogurt gooien :p )
Lenneke_ schreef:Jammer dat ze geen kleine zakken verkopen.
Ik heb inmiddels 3 praktisch volle zakken voer staan waar ik niks meer mee kan
russel schreef:Best moeilijk om je paard goed te kunnen voeren, bij ons op stal hebben ze graszaadhooi en dat zet niet genoeg aan, jawel een enorme hooibuik, maar kwa voeding en vlees dus weer niet.
Hoe houden jullie ze op gewicht zonder je arm te voeren aan kilo's dure muesli's?