'Natuurlijke' ....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: 'Natuurlijke' ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:41

Huertecilla schreef:
merrieveulen schreef:
(gebruik in de natuur)

Ja en wat is dan 'natuur'? Dat is al gepasseerd maar in NL helemaal een lastige vraag. Zelfs de Oostvaardersplassen zijn pólder.

Opa gaat voor garantie terug trouwens, het zonder meer erg fraaie jasje lekt op de naden. Helaas ook voor het prima Gore-tex een lastig probleem.
Ikzelf gebruik te paard liever 'natuurlijke' materialen zoals melton-wol en was-katoen. Op de motorfiets is er eigenlijk geen alternatief voor Gore- en vergelijkbare texen.

HC

nu ja, in dit geval bedoel ik inderdaad bijv. gebieden als de oostvaardersplassen, veluwe, of gewoon 'het bos om de hoek'.
(inderdaad teruggaan, de jassen horen niet te lekken!)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:44

Huertecilla schreef:
Ik heb HEEL veel spullen Haha! Een schier eindeloze lijst hebbedingen. Gewoon voor mijn eígen lol en dát is weer helemaal paardgericht Knipoog

Ik heb er niet héél veel, maar toch ruim meer dan nodig is. Wat me zelf stoort aan mijn eigen verzamelgedrag is
1. dat ik totaal nutteloze dingen als bv twee zadels die ik wegens een andere rijstijl nooit meer op een paard ga leggen toch niet kan wegdoen en
2. dat ik de ruiterschop niet kan betreden zonder daar geld achter te laten, er is altijd wel iets, terwijl ik echt niks nodig heb.. Schijnheilig
Gewoonlijk weet ik mezelf te wel overtuigen van de nuttigheid en dan hup. Laatse keer een nieuwe renet en slijpsteen gekocht, de keer ervoor een emmer vitamines en mineralen (helemaal natuurlijk! hehe), de keer daarvoor een vliegendeken Sigaar Is dat de marketing? geen idee, maar het is absoluut feel-good Haha!
Dat gaat nog wat worden met een veulentje op het erf binnenkort Rolleyes Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 21:58

Bandida schreef:
Dat gaat nog wat worden met een veulentje op het erf binnenkort Rolleyes Haha!

Twéé Pling
en dat gaat inderdaad wat worden met 'ja maar, hij is zo LIEF'-Konijn erbij Haha! Ook dat is natuurlijk, in de zin van de aard van het menselijke beestje.

Gewoon van genieten OK dan! Hoe vaak ga je dat meemaken? Ik niet meer helaas, bijvoorbeeld.

HC