Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjonniej schreef:Omdat ik foto's wou maken en die ander niet!
Omdat ik foto's van me pony in me profiel wou zetten en niet had gedacht toen ik hier al onschuldig meisje op bokt kwam wist dat iedereen er moeilijk over ging doen!
Sjonniej schreef:Dat was ook de enige keer dat iemand anders mijn pony longeerde, als je foto's maakt, let je alleen erop hoe je de pony het beste in beeld krijgt en ik zag dus pas op de pc hoe het er eigenlijk uit zag!!!
Kijk eens rond hier op bokt, kijk eens rond in je buurt: Er zijn er zoooo weinig die de hulpmiddelen goed gebruiken!! Ik zie hier allemaal troela's rijden met een slof eraan waarmee het paard helemaal tot ver achter de loodlijn word getrokken en veel rijden met een gogue, bijzet omdat ze dan geen zere armen krijgen!!
Samsam"]
[quote="Sjonniej"]Met een hulpteugel krijgt hij de eerste keer las hij naar boven komt de volle laag dat vind ik niet eerlijk
[/quote]
Wat is er anders aan een martingaal dan......
[/quote]
[quote="Sjonniej schreef:Als je een martingaal hebt kan je wel je teugel toestaan en heeft je paard hier een beloning aan en als je paard omhoog komt kan je je hand sluiten.
Ilkkah schreef:![]()
Ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken,
De meesten vragen toch zelf om commentaar, en moeten dan ook tegen kritiek kunnen.
Fotos zijn slechts moment opname die kunnen een heel fout beeld geven.
Als iedereen nou eens elkaar in zijn waarde laat en elkaars meningen respecteert zonder elkaar in de haren te vliegen, ontstaat hier straks ook geen oorlog waardoor hier een slotje op komt.
Lovely"]
[quote="Sjonniej schreef:Als jullie nou eens mijn berichten goed lezen en er over nadenken, en dan pas reageert ipv direct aanvallend te reageren
Lovely schreef:Zozo, dus omdat een of andere nono zijn paard te strak bijzet, zullen we dat allemaal wel doen?? Hoebedoelu de wereld vol vooroordelen??? En dan nog iets, ik had mijn paard nooit zo aan de dubbele longe laten lopen als op jouw foto's, dan maar geen gastlongeur terwijl ik zo nodig kiekjes moet schieten. Beetje raar dat jij dat wel goed vindt met al je principes.
Samsam schreef:
Maar dan begrenst een martingaal toch netzo als een touwtje.