Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cissy schreef:Kennelijk heeft diegene die zich onsportief gedraagt nu 'geklaagd' bij de baas en mij een dictatorgenoemd en hij heeft de clinics afgezegd omdat hij niet van drama houdt.
anhighwood schreef:dus joke...je hebt gereserveerd bij warwick zelf?
dan omzeil je toch degene die het organiseert?
dan betaal je niet mee aan de bak huur...kosten voor lunch ect ect.
snellemerlin schreef:Jammer dat dit door mij geplaatste onderwerp, waarin ik alleen maar wilde peilen of er belangstelling in NL zou zijn, werd overgenomen door mensen die blijkbaar al meer contact hadden met de Schillers dan ik. Omdat het leek dat zij meer en beter wisten hoe en wat dan ik, heb ik mezelf aan de zijlijn gezet en ook niet meer met de Schillers gecommuniceerd over een clinic, want wie ben ik.
Inmiddels is het contact met de organisatie in Turnhout ( en ik heb werkelijk geen idee van welke inhoud dan ook!!) blijkbaar geëscaleerd en hebben de Schillers besloten te cancelen.
Ik ben wel blij dat ik me er niet in heb gemengd en hoop dat ik nu de kans krijg alsnog met schone lei met de Schillers te communiceren. Wat mij betreft gaat deze discussie hier niet verder en komt er een slotje op dit topic zodat er geen verdere onduidelijkheden kunnen ontstaan. Ik weet inmiddels dat er belangstelling genoeg is, dus dat is dan dat. Mocht er toch iets gaan gebeuren dan komt er geen discussie meer maar een aankondiging van een evenement. Hou dat dus maar wat in de gaten. Ik doe mijn best, maar beloof niks! Fijne feestdagen allemaal!