Zou dit boek je ook verder kunnen helpen in de dressuur? Aan de boeken "Paardrijden met gevoel" heb ik bijvoorbeeld veel gehad.
0Caballera0
Geplaatst: 20-01-15 13:57
Hallo,
Ik weet dat het al lang geleden is sinds er nog op deze topic gereageerd is geweest maar ik ben zou jullie toch willen vragen of er iemand weet hoe ik aan dit boek kan komen... Of heeft er iemand het boek op reserve dat ik kan overkopen? Iemand die het ziet zitten om het boek in te scannen / kopieren??
Bedankt voor je reactie! Ik zou het boek echter graag in het Nederlands hebben, mijn Duits is niet zo goed..
Fortitude
Geplaatst: 20-01-15 14:13
Hij is daar ook in het Engels te koop als het goed is. Of wil je hem echt perse in het Nederlands? Hij is herdrukt (= dat een woord? ), weet alleen niet waar.
Zou hem het liefste in het Nederlands hebben, het is sowieso een moeilijker boek om te lezen, dan is het gemakkelijker om hem in je eigen moedertaal te begrijpen...
Heb je die prijs al gezien? Beetje duur lijkt me Ik heb hem zelf in het Engels, maar ik moet dan ook eerlijk bekennen dat mijn Engels zo goed als vloeiend is..
Ja ik weet het. Mijn vriend heeft het boek aan mij cadeau gedaan een paar jaar geleden, hij was toen ook opzoek naar de NL versie maar inderdaad toen al ontzettend duur. Mijn Engelse versie komt uit het buitenland want toen was zelfs die niet te verkrijgen hier.
Superbedankt voor deze gouden tip! Ben het boek vandaag bij mijn Kialapunt gaan halen. Het leuke -leerproces kan beginnen! en wat raad je? Het is er eentje van de laatste druk (2013)!
Anoniem
Geplaatst: 04-02-15 23:24
Zinzi_jewel schreef:
Zijn de NL boeken voor veel geld verkocht dan ?
Ik heb voor mijn herdruk bij mediaboek indertijd toch zo'n €80 betaald dacht ik. Maar ben er nog steeds onwijs blij mee!
manzano
Geplaatst: 04-02-15 23:25
Varekaj schreef:
Zinzi_jewel schreef:
Zijn de NL boeken voor veel geld verkocht dan ?
Ik heb voor mijn herdruk bij mediaboek indertijd toch zo'n €80 betaald dacht ik. Maar ben er nog steeds onwijs blij mee!
De herdruk bij mediaboek zelf was 39,95.
Anoniem
Geplaatst: 04-02-15 23:26
Klopt, had er toen nog een ander boek bij gekocht
xAntoinettex
Geplaatst: 04-02-15 23:34
Zit er ook echt een verhaal in of is het meer een encyclopedie over hoe je paardrijdt? Moet voor mn literatuurlijst van Duits nog een boek lezen, maar geen idee of hier ook echt een verhaal in zit..
Anoniem
Geplaatst: 04-02-15 23:36
Goh verhaal... Het is meer een richtlijn hoe je met een paard moet gaan werken vanaf 0 tot aan de moeilijkste dressuuroefeningen, maar verhaal zou ik het niet noemen.