Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paljassofie schreef:Het heeft echt zo lang geduurd eer hij zich wat openstelde voor mij, eer hij zelf een paardensnoepje interessant vondOok naar andere paarden was hij vroeger heel asociaal en soms zelf zeeeer afstandelijk en op zichzelf. Iets wat ik eigenlijk nog nooit ben tegengekomen bij een andere draver die ik ken (niet dat dat er zo gigantisch veel zijn, maar toch
)
Paljassofie schreef:en waar geef je het in? heb al wat gegoogled maar euh, mijn zweeds is niet geweldig
Paljassofie schreef:hahadacht ik ook al
verwarring alom
misschien heb je de lotto gewonnen maar weet je het nog niet
Dabo schreef:haha dat wil ik ook wel! (lotto winnen!)![]()
![]()
Mijn 'dressuur'draver zit even in een dressuur-dipje hoor. Ze heeft momenteel niet zoveel zin in dat serieuse gedoe.
Ook zijn haar rugspieren weer wat verzuurd, dus we doen momenteel lekker rustig aan. Alleen maar leuke dingen. Veel buiten, wandelen, zonnebankje, heerlijk.
Wedstrijd van volgende week dan ook maar afgezegd.
Annelieke111 schreef:Ja, inderdaad, vandaag ben ik er even opgestapt, lekker rond gestapt aan een lang teugeltje, rondje links en rechtsom gedraafd, nou, ze vond het wel gezellig hoor, oortjes naar voren!Arme spiertjes
Achja, weer eens wat anders doen dan trainen, is ook wel eens lekker!
Annelieke111 schreef:Leuk zeg.Maar wat rij je met hem? Kon dat niet helemaal duidelijk uit je verhaal opmaken.
150863 schreef:zzzw dat staat toch voor zeer znel zonder wendbaarheid?rij nu zzzw met hem .