Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Klara16 schreef:Ik denk dat runningkawa gewoon bedoelt dat andere ruiters recht van klagen hebben als er een onbestuurbaar paard door alles heen stuitert in de bak...
Dat is ook wat ik bedoel.
En vermoedelijk de reden dat de lesgever van de TS liever niet wil dat er bitloos gereden wordt tijdens de spitsuren
runningkawa schreef:Maar Nicolletje als je het hele topic leest zie je dat ik totaal geen tegenstader van zonder bit, ben overigens ook niet tegen een bit.
Ik ben zelf van mening dat als jeje paard fijn aan je hulpen hebt je ook geen bit nodig hebt
Maar ik vind het erg jammer dat ff vlug de laatste post alleen maar gelezen wordt...en zo dingen uit het verband getrokken kunnen worden omdat je de rest van iemands idee erover gemist hebt...
Oakland1990 schreef:Of je nu een bitloos hoofdstel hebt of niet, bit MOET gewoon.

Arabesk schreef:Oakland1990 schreef:Of je nu een bitloos hoofdstel hebt of niet, bit MOET gewoon.
Oakland1990 schreef:Dat is de stelling van de stalling...

Oakland1990 schreef:Onze stal is gewoonweg prehistorisch op dit vlak, maar op bijzetteugels sloffen, elastiek, etc wordt er allemaal niks gezegt
runningkawa schreef:Moet je eens met losrijden tussen de dresuurruiters je galopje eens wat harder doen...krijg je direct commentaar, want hun paarden worden wild