Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cer schreef:is het voor de overzichtelijkheid handig als een topic duidelijk onder 1 van deze fora valt.
Wendy schreef:Als we het hebben over verplaatsingen... dit topic gaat volgens mij helemaal niet over paarden. Dus eigenlijk hoort het thuis in 'leven zonder paarden'
Wendy schreef:Als we het hebben over verplaatsingen... dit topic gaat volgens mij helemaal niet over paarden. Dus eigenlijk hoort het thuis in 'leven zonder paarden'
Janine_L schreef:wow, dit gaat een reltopic worden let op mijn woorden![]()
Ik ken HC niet weet ook niet waarom jullie zo (fel) reageren op zijn topic...... maar hij zet hiermee (dit onderwerp dus) mensen aan het denken en dat kan toch niet verkeerd zijn?
katiavl schreef:Trouwens kan de natural marketing zeker ook gezien worden naar paarden toe.
Wendy schreef:katiavl schreef:Trouwens kan de natural marketing zeker ook gezien worden naar paarden toe.
Dat kan wel zo gezien worden, maar is gezien de openingspost toch niet het onderwerp van dit topic.
Tinkerloos schreef:Ik heb minder.
1 zadel,
1 touwhalster,
1 set borstels,
1 leren side-pull,
1 paar teugels,
Geen rijbroek,geen cap,zweep,sporen,dekens,strijklappen,en andere spullen.
promptertje schreef:Zolang ik het kan betalen, blijf ik lekker aanschaffen, en ik maak mezelf wijs dat ik dat nog kritisch doe ook.
Tinkerloos schreef:Sorry,ik zal het niet meer doen.Ga je nu je eigen posts quoten?