[AR] Wagen in twee gebroken, herstellen of weg?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Re: Wagen in twee gebroken, herstellen of weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:08

Heb het hele verhaal gevolgd en wil je nu veel menplezier wensen met je nieuwe wagen!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 13:28

Heel erg bedankt allemaal voor de reacties en succeswensen!

Na even zoeken heb ik de lichtogen uiteindelijk kunnen bestellen via de webshop van www.zilcotuigen.nl, van hen kreeg ik gelijk reactie.
Ik heb de veiligheidslichtogen gisteren besteld, volgens de leverancier is de verwachte levertermijn 1 tot 2 dagen, dus als alles goed gaat, kan ik vrijdag met de volledige nieuwe wagen gaan mennen, inclusief het nieuwe lamoen! *\o/*

Het is plots zo ontzettend snel gegaan, ik kan nog altijd niet geloven dat ik die wagen echt gekocht heb :Y) Normaal heb ik de lichtogen ten laatste donderdag, dan kan ik eindelijk dat hele Dutch-verhaal achter me laten!

Achteraf gezien is alles nog best snel gegaan, op 28 september is het 'ongeval' gebeurd, dat was gisteren een maand geleden. Ik ben wel blij dat ik dit topic toen gelijk geopend heb, jullie reacties en aanmoedigingen hebben er toch wel voor gezorgd dat het zo snel gegaan is én dat ik nu van mijn Dutch verlost ben :D
Voor zover ik mijn nieuwe wagen zondag met dat kort ritje kon voelen, ga ik nog bijna blij zijn dat dit allemaal gebeurd is :x Zonder dit hele voorval had ik er nog niet aan gedacht om een nieuwe wagen te kopen, maar jezus wat een wereld van verschil is dat?!? Die vering is gewoon heerlijk :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 15:12

Ik krijg net een berichtje van mijn moeder "Je pakje is aangekomen" *\o/*
(had bij mijn ouders laten leveren omdat mijn moeder in het onderwijs staat en nu dus een weekje vakantie heeft)

Hoe snel is dat?! Ik heb gisteren pas besteld en vandaag is het er al :D
Straks gelijk even gaan kijken en al even proberen of alles past, dan kan ik ook al mijn lamoen in elkaar steken en afstellen zodat we vrijdag zeker en vast kunnen gaan mennen!

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:50

Haha, dat is nog eens snelle service.
Veel plezier ermee. En wel even een fototje plaatsen hè :-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:01

Heel veel plezier met je nieuwe wagen S_L!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:08

Veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe wagen, wauw erg mooie kar!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 00:34

Super dat het zo gelopen is. Denk dat je er ongeveer het maximale uit gehaald hebt, wat er uit te halen was!( voor meer vergoeding had je ws een rechtsbijstand/advocaat in moeten schakelen, maar dan was je je geld kwijt geweest aan de rekening van de advocaat. )Kortom: gewoon écht goed gedaan!

En inderdaad: ook ik wens je veel veilige kilometers met je nieuwe wagen, ben benieuwd naar de foto's!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:39

Wow Zilco was dus gewoon super snel met het verzenden van het pakketje!
Een lekker mooi meegenomen mazzeltje dus.
Heel veel plezier met je nieuwe wagen, en houd de glimmende kant boven he... :P

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 15:09

Dank jullie wel! Ik zal zeker proberen om wat foto's te trekken, hopelijk valt het weer vrijdag een beetje mee, hier voorspellen ze voorlopig regen voor vrijdag -O- Zou zo jammer zijn, vandaag en morgen zo stralend weer, en dan zou het vrijdag (feestdag) gaan regenen...

@ Punz: Inderdaad, als ik meer wou krijgen had ik een advocaat moeten inschakelen, en die werken helaas ook niet gratis... Dus is dit volgens mij het beste resultaat geweest.

@ jorika1986: Ja het was echt ontzettend snel, ik had maandagmiddag rond half 1 besteld en betaald, en dinsdagochtend was het al hier in Genk (België), het kon gewoonweg niet sneller! Ik ben dus heel tevreden van de service :j

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:24

Een beetje een late reactie, maar wat fijn dat het allemaal zo goed afgelopen is!
Heel erg veel plezier met het mennen :)