(ik vind het grappig hoe de mensen die 'veel' reageren in dit topic plots anders tegenover ons gaan staan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AlexandraM schreef:even een kleine sugestie, misschien als je zegt dat je vrijheidsdressuur al langer doet, niet je titel onduidelijk maken door daar te zetten voor het EERST vd met moonlight...zeg dan: voor het eerst moonlight op bokt met vd of iets in die trent!
hoe dan ook... ik snap dat je voorzichtig bent en heus wel een stukje van het hek afstaat, maar is het zoon ramp om het iets meer naar het midden te doen..
verder, is het je eigen of verzorgpaardje? als t niet je eigen is vind ik t wel erg belangrijk dat je overlegt met de eigenaar.. van mij zou mn verzorgster best vd mogen doen maar stijgeren nooit! althans niet zomaar.
Zelfs de simpelste dingen zoals been geven, word soms negatief gebruikt door het paard. stijgeren leren op en van de grons is dus een serieuze zaak en zou voor mij t aller laatste puntje op de i zijn..
verder natuurlijk leuk dat t je lukten vooral veel blijven oefenen maar nooit te lang
mang schreef:ik vind dat je soms nogal negatief over de eigenaar praat, in je vorige topic ergerde ik me daar ook al een beetje aan. wees blij dat je zo'n leuk paardje tot je beschikking krijgt.
ook zei je (correct me if i'm wrong) op de eerste pagina dat je het maar 10 minuutjes hebt geoefend. waarna je een stukje verder zegt dat je het niet vlak achter elkaar deed. wat mij dan weer erg raar lijkt aangezien 53 steigers in 10 minuten wel erg veel is.
verder ben ik het eens met de rest hier. het is ook echt gevaarlijk om zovaak een ander commando te geven ! (ervaring met een vriendin)
Silkaay schreef:tis een ingewikkelde kwestie, nee ze is niet mijn verzorgpaard en nee ze is ook niet van mij. degene die hierover vragen hebben mogen me gerust pb'en.
de eigenaar kijkt niet achter moon en tkan haar ook heus niets schelen wat ik ermee doe.. :s
__Laura schreef:Silkaay schreef:tis een ingewikkelde kwestie, nee ze is niet mijn verzorgpaard en nee ze is ook niet van mij. degene die hierover vragen hebben mogen me gerust pb'en.
de eigenaar kijkt niet achter moon en tkan haar ook heus niets schelen wat ik ermee doe.. :s
Typisch, ik kan me jullie eerste haw topic herinneren & daar zei je dat ze van een vriendin is, dat je haar op proef hebt & dat je je ouders moet overtuigen om haar te kopen.
Ik snap niet waarom je niet in het midden van de piste gaat staan?
Chaos schreef:Silkaay schreef:Haha
(ik vind het grappig hoe de mensen die 'veel' reageren in dit topic plots anders tegenover ons gaan staan)
Dat niet, maar ik heb wel de moeite genomen goede uitleg te geven in je nieuwe topic, daar kom ik ook nog heel even terug op dit topic.
Silkaay schreef:+ ze kan het nu ook al los. (loopt niet meer weg)