muiszje schreef:koerser schreef:zeg ik rij op het klein spel,ma bij het groot spel kan toch ok iemand van 19 jaar tegen iemand van 26 jaar toch ik rij op mijn klein,lief,mooi,schattig ponytje beauty ok ik snap u ook wel hoor ma anders kunnen aleen goede jockeys koersen gaan want bij het groot spel rijden aleen maar goede jockeys ik ben 11 jaar xxxxxxxx cherrida
het goede voorbeeld..
Zeg, ik rijd op het Kleinspel. MAAR bij het grootspel kan toch ook iemand van 19 jaar tegen iemand van 26 jaar (-toch)? Ik rijd op mijn klein, lief, mooi, schattig pony'tje genaamd Beauty. Oké ik snap u ook wel hoor, MAAR anders kunnen alleen goede jockey's koersen (-gaan) want bij het grootspel rijden alleen maar goede jockey's. Ik ben trouwens pas 11 jaar. Groetjes, cherrida.
Of ben ik nu heeel irritant![]()
Het is over het algemeen zo dat er een rede is waarom jockey's ouder zijn. Het gaat er niet alleenmaar om of je goed kan rijden maar ook verantwoordelijk bent en genoeg inzicht/ervaring hebt. Tuurlijk moet je op de een of andere manier je kunnen voorbereiden opdat je later jockey wilt worden, maar Kleinspel is zo anders dan het "echte" koersen dat ik denk dat Kleinspel niet nodig is om een goede jockey te worden. Ga gewoon eens langs een trainer en vraag of je daar wat mag helpen> als je wat groter bent en echt prof of amatrice wilt worden kan hij/zij je opleiden met een degelijke achtergrond van ervaring.
maar het klein spel is nu anders elke week is het gewoon koersen niks anders er worden ook geen paarden geslagen want anders was ik er al laang weer weg does kleppen dicht ja