roossie22 schreef:ipsilonka... het spijt me zeer, maar dat vind ik echt de grootse bs is die er is....
wanneer je goed zoekt en je prioriteiten legt bij weiland in de winter met eventueel een stal voor snachts en een bak is er écht overal in nederland wel een plek waar dit kan, alleen zul je dara dan vaak wat luxe voor op moeten geven( dit soort plekken heeft vaak geen binnenbak, solarium, overdekte poetsplaats etc)
maar dat het onmogelijk is, vind ik echt onzin
Kan me wel voorstellen hoor dat het wel handig is dat er een verlichtte bak bij de paarden is als je na werktijd naar je knol toe gaat hoor! En dat het ook wel praktisch is als je geen 45 minuten hoeft te rijden voordat je bij je paard bent. Het zijn inderdaad keuzes die je maakt, maar voor sommige mensen is de keuze makkelijker gemaakt dan voor de ander, afhankelijk van de financiele mogelijkheden, plaats waar je woont en hoe intensief je met de sport bezig bent.
Het paard dat ik rij heeft een kantoorbaan, hij moet van 9 tot 5 buiten en is blij als hij daarna naar binnen mag. Vaak gaat hij met meer enthousiasme naar binnen dan naar buiten
. Hij heeft pasgeleden 2 nachten buiten moeten slapen en je kon aan hem merken dat hij toch flink baalde dat hij na het rijden de wei in moest 's avonds in plaats van zijn lekkere warme/uit de wind staande stal.