[AR] Wie gaat er naar Beekbergen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Wie gaat er naar Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:53

oke ik hou je in de gaten ben zeer benieuwd

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:14

Zo spannend ben ik nou ook weer niet hoor Knipoog

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:17

ik heb geen idee ,ben vol verwachting

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:37

Albertine_N schreef:
Blijkbaar bleef iedereen keurig op afstand (ik zie idd geen pers) en had de HR dus tijd om een foto te maken Lachen

Dit was niet helemaal waar, de pers was er als de klippen bij, maar de 'vrijwilligers' van de waterbak, hielden hem op afstand... (trouwens die pers is wel aggressief op zulke momenten). Van verder publiek hadden ze geen last, die bleven allemaal braaf achter de hekken.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:59

Flurk schreef:
Dat viel best wel mee, overdrijven is ook een vak.
Men hoopte gewoon dat het paard zelf op zou staan want dan hadden ze verder kunnen rijden.
Echter dat ging niet en als hij 2 meter is meegesleurd oke maar echt niet de hele waterbak.
Trouwens een paard wat aan het struikellen is moet zichzelf toch overeind houden of dacht je dat ze hem terug gingen duwen?

Ow nouja, ik vond dat ie een heel stuk mee werd gesleept Bloos omdat ie tijdens de bocht al omlag (achter de E), omdat hij tussen de A en Piet Zoomers doorwilde en ze pas stopten daar waar ze staan op de foto... Bloos
Maar goed, het paard struikelde niet, hij gleed uit(dat weet ik zeker) dus kon ie zichzelf nooit weer omhoog krijgen door die snelheid van de rest (hij gleed namelijk weg doordat de rijder hem omtrok, waarom hij het achterspan omtrok en niet de voorste snap ik nog steeds niet maarja, zal wel een klein foutje van hem zijn geweest...). Daar ging het dus al mis en ik neem aan dat je heus wel op tijd ziet dat je paard niet meer omhoog kan komen? Maar goed, dat is wat ik ervan, dat de grooms wel wat attenter hadden mogen zijn, liever extra strafpunten dan diskwalificatie en een geblesserd paard Bloos .
Nouja, in inder geval hoop ik dat het ons zelf nooit overkomt.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 22:10

Grainey;
Vanaf de wagen ziet zoiets er zó anders uit dan vanaf de kant. Dus dat is lastig oordelen.

Maar ik was er verder niet bij, dus heb geen mening.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:00

Grainey schreef:
Albertine_N schreef:
Blijkbaar bleef iedereen keurig op afstand (ik zie idd geen pers) en had de HR dus tijd om een foto te maken Lachen

Dit was niet helemaal waar, de pers was er als de klippen bij, maar de 'vrijwilligers' van de waterbak, hielden hem op afstand... (trouwens die pers is wel aggressief op zulke momenten).

Haha Lachen "als de klippen bij" ze stonden daar al. Waterbak is geliefd fotopunt. Ik ken deze journalisten en dat "aggresieve" valt reuze mee. Besef goed dat de hippisch journalisten heel goed weten waar het om draait en wat het gevaar is.
Tja en dat ze foto's moeten hebben: daar leven ze van. Het zou fijn zijn als alle hindernisjury's daar wat beter over geinstrueerd zouden worden.
Waarmee ik niet bedoel dat er gevaarlijke situties moete ontstaan, maar af en toe wordt het werken je ook wel onmogelijk gemaakt.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:31

Ja het is waar dat het vanaf de kar het er anders uit ziet, en heb ook geen ervaring heo het gaat als een paard omvalt (nouja, niet in het bijzijn van spangenoten in ieder geval, in enkelspan heb ik het wel zelf meegemaakt Verdrietig en dat ging precies net zo, alleen werd zij niet meegesleept), en het is ook puur me eigen mening Knipoog

Ik had de pers wel gezien, maar wist niet waar ze op dat moment waren... (wel hadden ze speciale plaatsen waar ze stonden, in van die hekken, waar ze niet uit mochten komen ofzo) haha ik heb alleen gezien dat 2 vrouwen hem weg hielden van de waterbak en hij probeerde erlangs te komen.
En natuurlijk moeten de hindernisrechters betere afspraken hebben met oog op de pers.