Zal even foto's uploaden en plaatsen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jovarna schreef:@PinkiiY: wil je iets vertellen over wat Chris Irwin adviseerde over contrastelling? (waarom, wanneer, hoe etc?)
Arabesk schreef:ik snapte het verhaal van chris irwin ook niet, ben halverwege een rondje gaan lopen
lekker handig ook dat meisje geen engels verstond
_angela_ schreef:Ik vond het echt een super dag! Al heb ik eigenlijk alleen de demo van Wim goed gezien, bij de rest was ik met mijn paard bezig. (heb alleen al 2 uur in het grondwerkparcour met hem gestaan)
De workshop Integrated Riding was echt super, helemaal mijn afdeling. Echt weer iets van geleert.
Wel jammer dat ik niemand gemeet heb, maar goed...volgende keer beter..
jasmijntjuh schreef:@Myukii: welk paard had je nou achteraf? Kon je nergens vinden
Verder was het echt geweldig, hele leuke demo's
Heb er alleen wel erg veel spijt van als ik nu alles lees dat ik niet gewacht heb op Honza. Eerstvolgende demo ben ik er wel bij
Zijn er nog mensen die dan kunnen vertellen wat hij voor een demo deed, heb ik dan tenminste nog een beetje een indruk
Gelukkig een stick + string kunnen vinden, dus ben ik ook weer erg blij mee. Helaas niemand echt herkend, alleen de mensen van equiplay
_angela_ schreef:@ leandrotje: Aha, dan heb ik dus wel gemeet!
Je hebt een leuk paardje hoor! (hoe komt het eigenlijk dat je paard z'n tong uit z'n mond laat hangen? het ziet er namelijk niet naar uit dat je veel druk op je bit hebt ofzo en hij het daarom doet...(en durfde dat je daar niet te vragen..)