Ik ga vandaag weer proberen verder te gaan. Was zelf een beertje geblesseerd nadat er vorige week een paard op mijn voet sprong, maar ik denk dat ik inmiddels wel weer scshoenen aan kan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Crespo schreef:Hoi hoi,
Hier even een berichtje van DressuurNatuurlijk. Leuk als je meegedaan hebt met de online mini cursus. We hebben in deze 14 dagen geprobeerd om je een kijkje te geven in de opbouw van het werken aan de hand.
Tijdens deze 14 dagen zijn de video's kosteloos ter inzage geweest voor mensen die zich ingeschreven hadden, daarna zijn ze weer achter de schermen gegaan waar ze onderdeel zijn van een groter geheel. Dit zijn dus geen video's die vrij verkrijgbaar zijn op youtube of te downloaden. Er rust ook copywright op en mogen niet opgenomen en openbaar (op bokt) uitgewisseld worden. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken dit dan ook niet te doen.
Vr gr DressuurNatuurlijk
Maartje_M schreef:Ik denk dat shettepret een filmpje van haar eigen training wil uploaden
Wij zijn nog niet eens aan de draf toe haha. Ik probeer nooit 2 dagen hetzelfde werk achter elkaar te doen, maar daar afwisseling in te geven