@ kyraties, mooi dier!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Sorry maar dat steigeren ziet er niet lekker uit... Harde ondergrond, weggedrukte rug en handcommando.
teiger150 schreef:@ kiara_xxx haha bedankt heb er ook een halster en peesjes bij ( jammer genoeg zijn de voor peesjes te groot maar dat is met Jack altijd een drame)
[ Afbeelding ]
jadeken schreef:MarlindeRooz schreef:Sorry maar dat steigeren ziet er niet lekker uit... Harde ondergrond, weggedrukte rug en handcommando.
Harde ondergrond ben ik me van bewust was niet erg slim van ons ..
weggedrukte rug? welke foto('s) dan? En kan je misschien iets concreter zijn? Hier heb ik geen zier aan . En handcommando wat is er daar nou mis mee? ALLE commando's zijn op handcommando gaat prima zo .
jadeken schreef:MarlindeRooz schreef:Sorry maar dat steigeren ziet er niet lekker uit... Harde ondergrond, weggedrukte rug en handcommando.
weggedrukte rug? welke foto('s) dan? En kan je misschien iets concreter zijn? Hier heb ik geen zier aan . En handcommando wat is er daar nou mis mee? ALLE commando's zijn op handcommando gaat prima zo .