Helaas ging het hier niet zo als het zou moeten
maar verder wel genoten van de gave wedstrijd! Was weer top!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Helaas ging het hier niet zo als het zou moeten
maar verder wel genoten van de gave wedstrijd! Was weer top!! 
, doet ie met tandem en enkelspan ook, hij zoekt zo graag naar de poortjes. 
)

Sperriempje schreef:Kan iemand mij vertellen waarom er zo weinig te starten valt in omgeving Rotterdam?wil graag meer ervaring op gaan doen met mn Shettenspan
) wil je goed uitkomen voor het poortje waar je doorheen moet. Sperriempje schreef:Kan iemand mij vertellen waarom er zo weinig te starten valt in omgeving Rotterdam?wil graag meer ervaring op gaan doen met mn Shettenspan
Gem schreef:Sperriempje schreef:Kan iemand mij vertellen waarom er zo weinig te starten valt in omgeving Rotterdam?wil graag meer ervaring op gaan doen met mn Shettenspan
Wat bedoel je precies: indoormarathon's (waar dit topic dus voor bedoeld is)? Samengestelde menwedstrijden? Dressuur / Vaardigheid? Of oefenwedstrijden?
Sperriempje schreef:Kan iemand mij vertellen waarom er zo weinig te starten valt in omgeving Rotterdam?wil graag meer ervaring op gaan doen met mn Shettenspan

Onze eerste twee minimarathons zat ik 60sec achter de nummer 1 aan en vandaag ongeveer 45sec, dus we gaan vooruit!
En daar gaat het om. Vond dit in ieder geval een mooie afsluiting van het seizoen. Sam heeft wel vakantie verdiend na zo'n mooi jaar 

.
Jammer van het uitbellen, maar soms is het pech hebben (hadden er meer last van vandaag). In je filmpje zagen ze er trouwens wel heel braaf uit met zijn viertjes