paardenfreak schreef:er is geen markt... er word helemaal niet gereageerd op advertenties.. of ze bellen maar komen niet.
Schandalig! Bel dan iig even netjes af..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sythaa schreef:Nini_roosje klopt hij is ook niet geschikt voor de onervaren ruiter of een niet-paardenmens.
Maar dat vind ik eigenlijk maar weinig dravers.
Die categorie mensen kan denk ik beter gokken op een stuk ouder geduldig rijpaard of pony.
Wel grappig dat je het aansnijdt we hebben ook best veel mail gehad die duidelijk gericht is op de lage prijs. Mails in de trant van "mijn dochter zoekt een knuffelpaard is hij daar geschikt voor we wonen op een boerderij en er is genoeg weiland, heb je er ook een zadel bij"....
Wij kennen ons paard door en door en hebben het beste met hem voor. Daarom gaat hij ook alleen naar iemand met ervaring, die echt zin heeft in een draver. De kans op een goede match en veel plezier voor de toekomst is dan het grootste voor beide partijen.
Sythaa schreef:IMJ er zijn maar weinig paarden klaar lichamelijk voor 2 jarige koersen hoor. En dan nog, als ze gelopen worden, volgen er weer perioden van rust nadien. Er is niemand bij gebaat de paarden de nek eraf te rijden hoor.
Ons merrietje heeft zeer jong in de merriederby gelopen. Was "maar" 3de. En liet daarna niets meer zien, gewoon niet rijp. Bij ons is ze pas als 4 jarige weer gaan koersen. En de ruin die ik te koop heb meldde zich pas als 4 jarige. Dat was echt een laatbloeier.
Paardenfreak dat ligt er denk ik aan wat je te koop hebt, hoe je het presenteert en waar je adverteert.
Wolly27 ik denk niet dat een andere ruiter veel verschil zal maken voor het paard van TS. Afgaande op de foto's heeft het paard een 0,0 conditie en bespiering die knap je niet even in een paar weken op. Maar misschien zijn buiten fotos van een buitenrit aansprekender. De doelgroep voor een draver zijn ook veelal mensen die graag buitenrijden en minder waarde hechten aan bakwerk.
Flew schreef:Aan buitenrijfoto's had ik wel gedacht dus dat komt wel goed. Ik ga Babs ook niet helpen met het idee dat paard er opeens als een bewegingsmonster of paard in topconditie erop te zetten, maar degelijke foto's waar het paard mooi en aansprekend op staat moeten toch wel mogelijk zijn.
Sythaa schreef:Ielsjj de doelgroep voor een draver geeft niets om knotjes en witte bandages![]()
Jouw pony staat er idd keurig op, mooie foto's maar dat is voor TS geen oplossing zij biedt een paard aan wat voor recreatieve doeleinden ingezet zal worden.
Het zal belangrijker zijn het paard op de juiste plaatsen aan te bieden, sites waar mensen kijken die graag een draver willen hebben.