Stanley @ Longeerwork (voor het eerst met mij)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Re: Stanley @ Longeerwork (voor het eerst met mij)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:13

Ging over de post van tessyke, niet over jou paard ;)
Daar heb je inmiddels al genoeg tips voor niet?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:14

AaronYve schreef:
tessyke schreef:
ach bokt kan toch lopen mierenneuken.

renpaarden worden opgeleerd met hun 1,5 jaar...
Veel paarden worden door hun eigenaars opgeleerd op hun 2,5 jaar...

en deze persoon zou slecht voor dit paard zijn omdat hij eens gelongeert wordt met een bitje en een singel

kom op zeg!

Tips voor TS zijn gegeven, heb er verder niks meer aan toe te voegen.
Veel plezier met deze mooie knul!

Maar Tessyke, denk je nu echt dat het daarom goed is? (dikgedrukte)
Ken zelf een paar dravers en denk maar niet dat ze allemaal nog goed in de gewichten zitten of geen andere problemen hebben. Dat men het doet wilt niet zeggen dat het goed is ;)

je moet wel het hele tekstje lezen hé :roll:
ik bedoelde dat dat overal in de wereld gebeurt maar dat bokt zich druk maakt in een bijna 2,5 jarige die met een bitje en een singeltje loopt

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:17

Bokt maakte zich druk over het feit dat het dier teveel spanning had en met slof gelongeerd werd en ja ook ik zie dat niet zitten. Wat TS daarna vertelde doet me dan wel goed. Ze heeft iets aan de tips en maakt er gebruik van. Toppie.
Je kan nu wel zo'n belachelijke smiley erbij zetten maar ik heb je tekst gelezen en ben het gewoon niet met je eens! Een paard van 1,5 hoeft niet opgeleid te worden! En als men dat doet wilt niet zeggen dat het dan maar goed is.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:20

hoeft idd niet maar het gebeurt...
ik zie liever een twenter met een singeltje en een hoofdstel gelongeerd worden dan een jaarling(ja zo ken ik er wel wat)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:38

Wat een topic ... jullie moesten eens weten wat er allemaal in de top gebeurd.. en dan dit allemaal ik denk datz e er nu van geleerd heeft

Vind het wel een beetje onzin om nu 9 pagina's vol te klatten over een slof of dergelijke..

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:30

Moderatoropmerking:
Het topic is weer geopend. Alle offtopic reactie's en persoonlijke sneren zijn gesplitst. Gelieve ontopic en op een respectvolle manier te reageren! TS heeft het meeste baat bij goed onderbouwd commentaar! Mensen die niet op een normale manier kunnen reageren en discussiëren, kunnen een sanctie verwachten.