Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Olivierlover schreef:hoe doet u het dan??
ik moet ook nog veel leren Olivierlover schreef:maar zeg weet/zie ik het verschil niet echt![]()
![]()
kan iemand het vertellen
hoefijzer schreef:Olivierlover schreef:maar zeg weet/zie ik het verschil niet echt![]()
![]()
kan iemand het vertellen
Geen verschil? Ik zal verder niet ingaan in de de discussie of deze fotos in de krul of aan de teugel zijn, maar een verschil tussen beide is overduidelijk. Kijk maar eens even goed naar die halzen. Waar zit het buigpunt, hoe ontspannen zijn de spieren.
, het is een marylot hackamore flower hoofdstel hij rijd erg lekker maar het is ff wennen. verder reageerd hij er erg goed op!! en er is inderdaat nu niet meer zo veel 'ruis' het afwenden enz lijkt nu ff beter te gaan voor mijn gevoel het touw hoofdstel bewoog zoveel het sloot niet lekker aan denk ik. (Of mijn hulpen zijn er beter geworden
)
en olivier ook!!Olivierlover schreef:hallo,
ik overweeg om bitloos te gaan rijden , maar als je over stapt moet je dan ook anders rijden want hoe stuur je "met je benen aleen"toch? en stelling vragen ook met je benen? (weet wel hoe dat moet) maar moet je hier speciaal les voor volgen? want hoe rijden jullie ze dan aan de teugel ?
'voorwaart houden en stelling vragen want je kan niet meer kneden omdat je geen bit meer hebt toch?'
mensen met ervaring van overstappen van bit naar bitloos graag wil ik verhalen horen hoe jullie dat hebben gedaan.
vrgr Olivierlover.