[AR] Kkkkoud op de kar!! Wat doen jullie om warm te blijven ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: Kkkkoud op de kar!! Wat doen jullie om warm te blijven ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 00:28

Mea schreef:
Ik ben echt een koukleum en hou een winterstop wat mennen betreft, ik vind jullie wel echte die-hards zeg!

Hahaha, ik ben ook een echte koukleum hoor, maar ik én mijn pony zijn gewoon té verslaafd om te stoppen Clown Koe
Ik kan het rijden eigenlijk echt niet missen, het is echt mijn dagelijkse ontspanning. Daarbij moet er ook regelmatig getraind worden, nu ik voor het komend seizoen toch weer een aantal wedstrijden op de planning heb staan. Als ik haar niet regelmatig inspan, wordt ze echt hyper en uiteindelijk écht chagarijnig.... Knipoog

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 09:57

Gister was het anders ideaal menweer ...

Zo heerlijk gereden met een super frisse pony die er ook net zo veel zin in had. Noch ik, noch mijn bijrijder hadden het koud. En de pony zeker niet Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:22

Ik ben ook niet zo'n die-hard hoor. Alleen met mooi weer gaan ze hier voor de wagen. En op wedstrijd, maar dan rij je lekker binnen Knipoog. Het gebeurd regelmatig dat ze tussen de wedstrijden door helemaal niet voor de wagen komen 's winters (worden ze wel ohz gereden, vaak enkel beginners lesjes hobbellen Knipoog ).

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:39

Heb gisteren ook weer zo'n heerlijk ritje gemaakt. Had nu maar één verzorgster mee, de andere was bezig met wat anders, dus we hoefde niet te dringen. Wendy was weer zo braaf (na zondag met die wind er tussen uit te zijn gepiept) nu geen wind of koude, droog weer en een zonnetje! Wat wil een mens nog meer in januari???? Ik niet hoor, we waren alletwee heel tevreden na de rit. En Wendy? Die heeft ook genoten van de rit.